ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 9 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Hallo,
ik heb net marine mania gekocht. En geinstaleerd en nu geeft die aan als ik hem wil opstarten dat ik de cd er in moet doen terwijl die cd er al in zit... Iemand suggesties?
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 9 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik heb xp maar aan het werk geheugen ligt het niet want me zus heb een oude comp daar doet die het wel op we zijn wel al zo ver gekomen dat we nu weten dat als je marine mania geïnstalleerd heb je de cd-rom van zoo tycoon 2 of zoals ik de directeurs collectie er in moet doen.
Maar dan laad hij dus niet marine mania wel bij me zus omdat zij alles daar op de comp geïnstalleerd heeft en daarna hebben we de bestanden over gekopieerd dit hebben we gedaan omdat die bij mij steeds de fout taalcodesetup.dll kan niet worden geopend aangeeft.
Nu moet ik denk toch beginnen bij het begin en zorgen dat eerst die taalcodesetup.dll het weer gaat doen maar hoe dat is de vraag....
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Het is goed dat je heb onddekt dat je verplaats van Marine Mania Directeurs Collectie d'r in moet doen! Ik heb toen er ook dagen mee geklooid! Maar bij dat tweede probleem weet ik ook niet de oplossing! Misschien is het beste idee om alles, en dan ook echt alles van Zoo Tycoon 2 d'r af te gooien, en op nieuw is te installeren! Als dat ook niet werk, dan vraag het later nog eens, maar ik weet zeker dat dit wel zal helpen!
Frank (TigerKeeper)
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Hm, ik heb dit probleem al eerder gezien ! BF had er iets voor geloof ik, dat directeurs collectie problemen had, kijk maar hier: ZooTycoon.com Als je die eerst download en laat voltooien, dan kan je misschien wel Marine Mania instaleren!
Frank (TigerKeeper)
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!