Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
marina mania spel laad niet
crazybeeotch
Datum: Woensdag, 02 Sep 2009, 21:15 | Bericht # 1   
crazybeeotch 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

Hallo,

ik heb net marine mania gekocht. En geinstaleerd en nu geeft die aan als ik hem wil opstarten dat ik de cd er in moet doen terwijl die cd er al in zit...
Iemand suggesties?

BerichtHallo,

ik heb net marine mania gekocht. En geinstaleerd en nu geeft die aan als ik hem wil opstarten dat ik de cd er in moet doen terwijl die cd er al in zit...
Iemand suggesties?

Bericht getypt door - crazybeeotch
Toegevoegd op 02 Sep 2009 om 21:15
raymondhoek
Datum: Woensdag, 02 Sep 2009, 21:53 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Welk bestuuringssyteem heb je??
(XP of Vista)

Hoeveel is je werkgeheugen??
(RAM geheugen, je kan het vinden bij de eigenschappen van deze computer).

Raymond ;)

BerichtWelk bestuuringssyteem heb je??
(XP of Vista)

Hoeveel is je werkgeheugen??
(RAM geheugen, je kan het vinden bij de eigenschappen van deze computer).

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 02 Sep 2009 om 21:53
crazybeeotch
Datum: Donderdag, 03 Sep 2009, 15:27 | Bericht # 3   
crazybeeotch 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

Ik heb xp maar aan het werk geheugen ligt het niet want me zus heb een oude comp daar doet die het wel op we zijn wel al zo ver gekomen dat we nu weten
dat als je marine mania geïnstalleerd heb je de cd-rom van zoo tycoon 2 of zoals ik de directeurs collectie er in moet doen.

Maar dan laad hij dus niet marine mania wel bij me zus omdat zij alles daar op de comp geïnstalleerd heeft en daarna hebben we de bestanden over gekopieerd dit hebben we gedaan omdat die bij mij steeds de fout taalcodesetup.dll kan niet worden geopend aangeeft.

Nu moet ik denk toch beginnen bij het begin en zorgen dat eerst die taalcodesetup.dll het weer gaat doen maar hoe dat is de vraag....

BerichtIk heb xp maar aan het werk geheugen ligt het niet want me zus heb een oude comp daar doet die het wel op we zijn wel al zo ver gekomen dat we nu weten
dat als je marine mania geïnstalleerd heb je de cd-rom van zoo tycoon 2 of zoals ik de directeurs collectie er in moet doen.

Maar dan laad hij dus niet marine mania wel bij me zus omdat zij alles daar op de comp geïnstalleerd heeft en daarna hebben we de bestanden over gekopieerd dit hebben we gedaan omdat die bij mij steeds de fout taalcodesetup.dll kan niet worden geopend aangeeft.

Nu moet ik denk toch beginnen bij het begin en zorgen dat eerst die taalcodesetup.dll het weer gaat doen maar hoe dat is de vraag....

Toegevoegd op 03 Sep 2009 om 15:27
Frank
Datum: Donderdag, 03 Sep 2009, 18:45 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

Curator

Het is goed dat je heb onddekt dat je verplaats van Marine Mania Directeurs Collectie d'r in moet doen! Ik heb toen er ook dagen mee geklooid! Maar bij dat tweede probleem weet ik ook niet de oplossing! Misschien is het beste idee om alles, en dan ook echt alles van Zoo Tycoon 2 d'r af te gooien, en op nieuw is te installeren!
Als dat ook niet werk, dan vraag het later nog eens, maar ik weet zeker dat dit wel zal helpen!

Frank (TigerKeeper) ^_^

Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
BerichtHet is goed dat je heb onddekt dat je verplaats van Marine Mania Directeurs Collectie d'r in moet doen! Ik heb toen er ook dagen mee geklooid! Maar bij dat tweede probleem weet ik ook niet de oplossing! Misschien is het beste idee om alles, en dan ook echt alles van Zoo Tycoon 2 d'r af te gooien, en op nieuw is te installeren!
Als dat ook niet werk, dan vraag het later nog eens, maar ik weet zeker dat dit wel zal helpen!

Frank (TigerKeeper) ^_^

Bericht getypt door - Frank
Toegevoegd op 03 Sep 2009 om 18:45
crazybeeotch
Datum: Vrijdag, 04 Sep 2009, 22:18 | Bericht # 5   
crazybeeotch 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

Helaas heb ik al geprobeerd een stuk of 3 keer om alles opnieuw te instaleren maar die fout blijft komen...
BerichtHelaas heb ik al geprobeerd een stuk of 3 keer om alles opnieuw te instaleren maar die fout blijft komen...

Toegevoegd op 04 Sep 2009 om 22:18
Frank
Datum: Zaterdag, 05 Sep 2009, 10:26 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

Curator

Hm, ik heb dit probleem al eerder gezien ;) !
BF had er iets voor geloof ik, dat directeurs collectie problemen had, kijk maar hier: ZooTycoon.com
Als je die eerst download en laat voltooien, dan kan je misschien wel Marine Mania instaleren!

Frank (TigerKeeper) ^_^

Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
BerichtHm, ik heb dit probleem al eerder gezien ;) !
BF had er iets voor geloof ik, dat directeurs collectie problemen had, kijk maar hier: ZooTycoon.com
Als je die eerst download en laat voltooien, dan kan je misschien wel Marine Mania instaleren!

Frank (TigerKeeper) ^_^

Bericht getypt door - Frank
Toegevoegd op 05 Sep 2009 om 10:26
crazybeeotch
Datum: Zondag, 06 Sep 2009, 18:11 | Bericht # 7   
crazybeeotch 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

ik gaat het proberen ben benieuwd of het werkt heb nu wel al vanalles geprobeerd :S word er inmiddels beetje gek van
Berichtik gaat het proberen ben benieuwd of het werkt heb nu wel al vanalles geprobeerd :S word er inmiddels beetje gek van

Toegevoegd op 06 Sep 2009 om 18:11
ttiger
Datum: Zaterdag, 03 Okt 2009, 23:48 | Bericht # 8   
ttiger 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

probeer bij compabiliteitsmodus te kijken (eigenschappen)
soms kan het gebeuren dat de je de instellingen verkeert insteld
Berichtprobeer bij compabiliteitsmodus te kijken (eigenschappen)
soms kan het gebeuren dat de je de instellingen verkeert insteld

Bericht getypt door - ttiger
Toegevoegd op 03 Okt 2009 om 23:48
Laraatje2008
Datum: Zondag, 04 Okt 2009, 12:06 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Ttiger, dit bericht is bijna al een maand uit, dus dat valt eigenlijk onder spam. Groetjes van Laraatje

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtTtiger, dit bericht is bijna al een maand uit, dus dat valt eigenlijk onder spam. Groetjes van Laraatje

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 04 Okt 2009 om 12:06
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz