Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Problemen met watervallen.
Dubois
Datum: Dinsdag, 03 Nov 2009, 13:55 | Bericht # 1   
Dubois 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

Ik heb een probleem met mijn watervallen de laatste tijd ; als ik namelijk een waterval probeer te bouwen krijg ik wel altijd 2 meertjes op 2 verschillende hoogtes maar als ik er dan over ga met het water wordt het nooit een waterval .

Ik heb al verschillende tutorials gebruikt ( de methode met de losse hand en de methode met de hekken ) , vroeger werkte deze ook altijd .
Hetgene wat wel veranderd is , is dat mijn details veel hoger staan . Kan dit verschil uitmaken .

Dubois.

BerichtIk heb een probleem met mijn watervallen de laatste tijd ; als ik namelijk een waterval probeer te bouwen krijg ik wel altijd 2 meertjes op 2 verschillende hoogtes maar als ik er dan over ga met het water wordt het nooit een waterval .

Ik heb al verschillende tutorials gebruikt ( de methode met de losse hand en de methode met de hekken ) , vroeger werkte deze ook altijd .
Hetgene wat wel veranderd is , is dat mijn details veel hoger staan . Kan dit verschil uitmaken .

Dubois.

Bericht getypt door - Dubois
Toegevoegd op 03 Nov 2009 om 13:55
jarni
Datum: Dinsdag, 03 Nov 2009, 14:48 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Member van het Seizoen
Verzorger

ik heb he ook eens gehad,je moet gewoon uitkijken og er nog wat water tussen de twee hoogtes in zit.
hopelijk werkt dit en anders de details lager zetten.

Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Berichtik heb he ook eens gehad,je moet gewoon uitkijken og er nog wat water tussen de twee hoogtes in zit.

Bericht getypt door - jarni
Toegevoegd op 03 Nov 2009 om 14:48
Dubois
Datum: Dinsdag, 03 Nov 2009, 16:55 | Bericht # 3   
Dubois 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Quote (jarni)
ik heb he ook eens gehad,je moet gewoon uitkijken og er nog wat water tussen de twee hoogtes in zit.

Wat je bedoel je hier juist meer ? er zit namelijk nooit water tussen de 2 hoogtes of ik moet je niet goed begrijpen natuurlyk.
Bericht
Quote (jarni)

Wat je bedoel je hier juist meer ? er zit namelijk nooit water tussen de 2 hoogtes of ik moet je niet goed begrijpen natuurlyk.

Toegevoegd op 03 Nov 2009 om 16:55
Frank
Datum: Dinsdag, 03 Nov 2009, 19:32 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 9

Curator

Nou, plaats jij watervallen schuin? Want je kan niet de watervallen naar het noord-oost hoek, zuid-oost hoek, zuid-west hoek en noord-west hoek van je zoo laten wijzen!
En wel naar het noorden, oosten, zuid en westen van je zoo!
En wat jarni zegt klopt, de hoogte tussen het bovenste meertje en het onderste meertje moet best hoog zijn!

Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
BerichtNou, plaats jij watervallen schuin? Want je kan niet de watervallen naar het noord-oost hoek, zuid-oost hoek, zuid-west hoek en noord-west hoek van je zoo laten wijzen!
En wel naar het noorden, oosten, zuid en westen van je zoo!
En wat jarni zegt klopt, de hoogte tussen het bovenste meertje en het onderste meertje moet best hoog zijn!

Bericht getypt door - Frank
Toegevoegd op 03 Nov 2009 om 19:32
Dubois
Datum: Dinsdag, 03 Nov 2009, 19:58 | Bericht # 5   
Dubois 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Ahzo , ik zal dat me de windrichting is proberen ;) de hoogtes zijn wel altijd hoog genoeg dat heb ik gecheckt.
BerichtAhzo , ik zal dat me de windrichting is proberen ;) de hoogtes zijn wel altijd hoog genoeg dat heb ik gecheckt.

Toegevoegd op 03 Nov 2009 om 19:58
jarni
Datum: Donderdag, 05 Nov 2009, 10:52 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Member van het Seizoen
Verzorger

het kan ook zijn dat de twee meertjes niet groot genoeg zijn.
altans ik heb dit dan.

Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt

Bericht veranderd door: jarni - Vrijdag, 06 Nov 2009, 10:37
Berichthet kan ook zijn dat de twee meertjes niet groot genoeg zijn.
altans ik heb dit dan.

Bericht getypt door - jarni
Toegevoegd op 05 Nov 2009 om 10:52
sander46
Datum: Donderdag, 05 Nov 2009, 20:15 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

Niet bijna alle kanten van de hoogtes en watervallen kan je laten stromen

ik heet sander zo mag je me ook noemen
ik zit op ook zootycoon.nl
de projeckten van REY zijn prachtig
BerichtNiet bijna alle kanten van de hoogtes en watervallen kan je laten stromen

Bericht getypt door - sander46
Toegevoegd op 05 Nov 2009 om 20:15
Liesjuh
Datum: Donderdag, 19 Nov 2009, 22:13 | Bericht # 8   
Liesjuh 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Hmmmm.... hoe dit makkelijk werkt ben ik ook wel nieuwsgierig naar.
Kan ik het tenminste ook gaan gebruiken in mijn dierentuinen.
BerichtHmmmm.... hoe dit makkelijk werkt ben ik ook wel nieuwsgierig naar.
Kan ik het tenminste ook gaan gebruiken in mijn dierentuinen.

Bericht getypt door - Liesjuh
Toegevoegd op 19 Nov 2009 om 22:13
bchubie
Datum: Woensdag, 05 Mei 2010, 17:18 | Bericht # 9   
bchubie 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

je maakt een heuvel/berg ding en onder en boven doe je water en sla je dat het doe je het op het randje. een beetje heen en weer bewegen. zo doe ik het. raar als dat niet kan
anders weet ik het ook niet bij mij lukt het ook niet op alle plekken maar wel gewoon een paar
Berichtje maakt een heuvel/berg ding en onder en boven doe je water en sla je dat het doe je het op het randje. een beetje heen en weer bewegen. zo doe ik het. raar als dat niet kan
anders weet ik het ook niet bij mij lukt het ook niet op alle plekken maar wel gewoon een paar

Bericht getypt door - bchubie
Toegevoegd op 05 Mei 2010 om 17:18
Laraatje2008
Datum: Woensdag, 05 Mei 2010, 21:05 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Bchubie, dit heet bumpen want het topic is van november 2009!! En dat mag niet in dit forum, daarom gaat dit topic op slot. Willen jullie het weer open hebben, dan kan dat en stuur je even een pbtje naar een mod!! Ik houd het bij een waarschuwing, Bchubie, maar houd je aan de forumregels. Groetjes van laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtBchubie, dit heet bumpen want het topic is van november 2009!! En dat mag niet in dit forum, daarom gaat dit topic op slot. Willen jullie het weer open hebben, dan kan dat en stuur je even een pbtje naar een mod!! Ik houd het bij een waarschuwing, Bchubie, maar houd je aan de forumregels. Groetjes van laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 05 Mei 2010 om 21:05
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz