ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik heb een probleem met mijn watervallen de laatste tijd ; als ik namelijk een waterval probeer te bouwen krijg ik wel altijd 2 meertjes op 2 verschillende hoogtes maar als ik er dan over ga met het water wordt het nooit een waterval .
Ik heb al verschillende tutorials gebruikt ( de methode met de losse hand en de methode met de hekken ) , vroeger werkte deze ook altijd . Hetgene wat wel veranderd is , is dat mijn details veel hoger staan . Kan dit verschil uitmaken .
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik heb he ook eens gehad,je moet gewoon uitkijken og er nog wat water tussen de twee hoogtes in zit. hopelijk werkt dit en anders de details lager zetten. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Quote (jarni)
ik heb he ook eens gehad,je moet gewoon uitkijken og er nog wat water tussen de twee hoogtes in zit. hopelijk werkt dit en anders de details lager zetten.
Wat je bedoel je hier juist meer ? er zit namelijk nooit water tussen de 2 hoogtes of ik moet je niet goed begrijpen natuurlyk.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Nou, plaats jij watervallen schuin? Want je kan niet de watervallen naar het noord-oost hoek, zuid-oost hoek, zuid-west hoek en noord-west hoek van je zoo laten wijzen! En wel naar het noorden, oosten, zuid en westen van je zoo! En wat jarni zegt klopt, de hoogte tussen het bovenste meertje en het onderste meertje moet best hoog zijn! Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Datum: Donderdag, 05 Nov 2009, 20:15 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 6 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Niet bijna alle kanten van de hoogtes en watervallen kan je laten stromen ik heet sander zo mag je me ook noemen ik zit op ook zootycoon.nl de projeckten van REY zijn prachtig
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 9 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
je maakt een heuvel/berg ding en onder en boven doe je water en sla je dat het doe je het op het randje. een beetje heen en weer bewegen. zo doe ik het. raar als dat niet kan anders weet ik het ook niet bij mij lukt het ook niet op alle plekken maar wel gewoon een paar
Datum: Woensdag, 05 Mei 2010, 21:05 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Bchubie, dit heet bumpen want het topic is van november 2009!! En dat mag niet in dit forum, daarom gaat dit topic op slot. Willen jullie het weer open hebben, dan kan dat en stuur je even een pbtje naar een mod!! Ik houd het bij een waarschuwing, Bchubie, maar houd je aan de forumregels. Groetjes van laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!