Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
downloads
james
Datum: Vrijdag, 06 Nov 2009, 21:20 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

hoi beste forum beandwoorders

zijn er dieren downloads voor zoo tycoon ultieme collectie
welke ?

en hoe download je want ik ben nieuw hier

hoi
Berichthoi beste forum beandwoorders

zijn er dieren downloads voor zoo tycoon ultieme collectie
welke ?

en hoe download je want ik ben nieuw hier

Bericht getypt door - james
Toegevoegd op 06 Nov 2009 om 21:20
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 06 Nov 2009, 22:07 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Nou James, je gaat hier naar de downloads en dan kies je een mooie eruit en dan klik je daarom en dan staat er onder het plaatje klik hier om te downloaden en dan begint het vanzelf. Dus, als het verder niet gaat, wil ik je dat ook nog wel uitleggen. Dus, je zegt het maar en groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtNou James, je gaat hier naar de downloads en dan kies je een mooie eruit en dan klik je daarom en dan staat er onder het plaatje klik hier om te downloaden en dan begint het vanzelf. Dus, als het verder niet gaat, wil ik je dat ook nog wel uitleggen. Dus, je zegt het maar en groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 06 Nov 2009 om 22:07
Terdo
Datum: Vrijdag, 06 Nov 2009, 22:32 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 7

Curator

ik zal nog een tip geven:
Als je geen self-installer krijgt (dus niet dat ie vanzelf in je spel installeerd) moet je hem uitpakken in schijf (C:) onder program files
en dan microsoft games en dan zootycoon ;)

Always look on the bright side of life!
Berichtik zal nog een tip geven:
Als je geen self-installer krijgt (dus niet dat ie vanzelf in je spel installeerd) moet je hem uitpakken in schijf (C:) onder program files
en dan microsoft games en dan zootycoon ;)

Bericht getypt door - Terdo
Toegevoegd op 06 Nov 2009 om 22:32
james
Datum: Zaterdag, 07 Nov 2009, 01:18 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

ik geraak er niet aan uit het is allesinds geen self-installer en pfffffffff :'( moeilijk zeg XD

hoi
Berichtik geraak er niet aan uit het is allesinds geen self-installer en pfffffffff :'( moeilijk zeg XD

Bericht getypt door - james
Toegevoegd op 07 Nov 2009 om 01:18
Laraatje2008
Datum: Zaterdag, 07 Nov 2009, 12:19 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Na mijn uitleg zeg je opslaan en dan komt hij bij de downloads te staan op je schijf bij je documenten. En daar moet je hem ook uitpakken via winrar of winzip. Dat programma kun je overal op internet downloaden. Dan als het een self installter is, dan installeert de download alles zelf. Is het geen selfinstallter dan moet je een aparte map maken op je bureaublad met downloads en daar de download inzetten. Van daaruit kopieer je hem naar mijn computer, programfiles, microsoft games, zootycoon2 en dan plak je hem in die map. Snap je het. Ik hoop het en succes ermee en groetjes van laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtNa mijn uitleg zeg je opslaan en dan komt hij bij de downloads te staan op je schijf bij je documenten. En daar moet je hem ook uitpakken via winrar of winzip. Dat programma kun je overal op internet downloaden. Dan als het een self installter is, dan installeert de download alles zelf. Is het geen selfinstallter dan moet je een aparte map maken op je bureaublad met downloads en daar de download inzetten. Van daaruit kopieer je hem naar mijn computer, programfiles, microsoft games, zootycoon2 en dan plak je hem in die map. Snap je het. Ik hoop het en succes ermee en groetjes van laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 07 Nov 2009 om 12:19
robinnijhof
Datum: Donderdag, 10 Dec 2009, 19:24 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Maar de downloads voor ultieme collectie zijn toch gewoon de zelfde dan die voor de aparter?
BerichtMaar de downloads voor ultieme collectie zijn toch gewoon de zelfde dan die voor de aparter?

Bericht getypt door - robinnijhof
Toegevoegd op 10 Dec 2009 om 19:24
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz