ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Nou James, je gaat hier naar de downloads en dan kies je een mooie eruit en dan klik je daarom en dan staat er onder het plaatje klik hier om te downloaden en dan begint het vanzelf. Dus, als het verder niet gaat, wil ik je dat ook nog wel uitleggen. Dus, je zegt het maar en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ik zal nog een tip geven: Als je geen self-installer krijgt (dus niet dat ie vanzelf in je spel installeerd) moet je hem uitpakken in schijf (C:) onder program files en dan microsoft games en dan zootycoon Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Na mijn uitleg zeg je opslaan en dan komt hij bij de downloads te staan op je schijf bij je documenten. En daar moet je hem ook uitpakken via winrar of winzip. Dat programma kun je overal op internet downloaden. Dan als het een self installter is, dan installeert de download alles zelf. Is het geen selfinstallter dan moet je een aparte map maken op je bureaublad met downloads en daar de download inzetten. Van daaruit kopieer je hem naar mijn computer, programfiles, microsoft games, zootycoon2 en dan plak je hem in die map. Snap je het. Ik hoop het en succes ermee en groetjes van laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!