Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Eindelijk binnen!!!
Liesjuh
Datum: Dinsdag, 15 Dec 2009, 16:56 | Bericht # 1   
Liesjuh 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

Al geruime tijd speel ik "stiekem" een gekraakde versie van Zoo Tycoon 2 maar dat loopt niet altijd even lekker.
Dus afgelopen week mezelf toch maar verwend met een bestelling van ZT2 De Ultieme Collectie game box, en hij is eindelijk binnen.

Nu ga ik nog meer genieten van ZT2 verwacht ik.
Ik zit alleen zwaar te twijfelen of ik DD nou ook nog ga installeren, die heb ik wel via het internet kunnen verkrijgen maar heb niet het idee dat ik daar echt gebruik van ga maken. Ik ben niet zo van de Dino's eigenlijk en vraag me af of het echt wat toevoegd aan dit pakket?!?!

BerichtAl geruime tijd speel ik "stiekem" een gekraakde versie van Zoo Tycoon 2 maar dat loopt niet altijd even lekker.
Dus afgelopen week mezelf toch maar verwend met een bestelling van ZT2 De Ultieme Collectie game box, en hij is eindelijk binnen.

Nu ga ik nog meer genieten van ZT2 verwacht ik.
Ik zit alleen zwaar te twijfelen of ik DD nou ook nog ga installeren, die heb ik wel via het internet kunnen verkrijgen maar heb niet het idee dat ik daar echt gebruik van ga maken. Ik ben niet zo van de Dino's eigenlijk en vraag me af of het echt wat toevoegd aan dit pakket?!?!

Bericht getypt door - Liesjuh
Toegevoegd op 15 Dec 2009 om 16:56
Laraatje2008
Datum: Dinsdag, 15 Dec 2009, 18:07 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Nee Liesjuh, als je niet van Dino houdt heb je niks aan DD. Er zit wel een mooie dino in hoor en die gebruik ik altijd bij de campagnes. Maar leuk dat je het spel hebt, niet te veel downloaden he, want dan raakt je spel overbelast. Veel plezier met spelen en show eens een dierentuin die je dan gemaakt hebt. Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtNee Liesjuh, als je niet van Dino houdt heb je niks aan DD. Er zit wel een mooie dino in hoor en die gebruik ik altijd bij de campagnes. Maar leuk dat je het spel hebt, niet te veel downloaden he, want dan raakt je spel overbelast. Veel plezier met spelen en show eens een dierentuin die je dan gemaakt hebt. Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 15 Dec 2009 om 18:07
Liesjuh
Datum: Dinsdag, 15 Dec 2009, 20:19 | Bericht # 3   
Liesjuh 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Denk dat ik idd DD niet ga installeren dan, gebruik ik die ruimte liever voor wat extra downloads. :D
Ik vind het toch al zo moeilijk om daar selectief in te zijn, vind echt veel te veel leuk geloof ik... hihi

Enig idee hoeveel downloads een spel aan kan eigenlijk voordat het overbelast wordt?
Wordt het dan eigenlijk ook echt trager ofzo, kan me (gelukkig) nog niet herinneren dat ik dat al eens heb meegemaakt.

Maar 't zou dus ook zomaar kunnen van wel aangezien het niet altijd even snel leek te gaan...

BerichtDenk dat ik idd DD niet ga installeren dan, gebruik ik die ruimte liever voor wat extra downloads. :D
Ik vind het toch al zo moeilijk om daar selectief in te zijn, vind echt veel te veel leuk geloof ik... hihi

Enig idee hoeveel downloads een spel aan kan eigenlijk voordat het overbelast wordt?
Wordt het dan eigenlijk ook echt trager ofzo, kan me (gelukkig) nog niet herinneren dat ik dat al eens heb meegemaakt.

Maar 't zou dus ook zomaar kunnen van wel aangezien het niet altijd even snel leek te gaan...

Toegevoegd op 15 Dec 2009 om 20:19
Zatila
Datum: Dinsdag, 15 Dec 2009, 22:44 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

Ik heb na de gewone zoo tycoon, zonder ook maar 1 download, overgesprongen naar zoo tycoon 2 Ultimate Collection, en bij mij is Dino Danger al inbegrepen, niets te downloaden dus

P.S. Je spel zal niet trager werken door die downloads, maar je computer zelf wel.

BerichtIk heb na de gewone zoo tycoon, zonder ook maar 1 download, overgesprongen naar zoo tycoon 2 Ultimate Collection, en bij mij is Dino Danger al inbegrepen, niets te downloaden dus

P.S. Je spel zal niet trager werken door die downloads, maar je computer zelf wel.

Bericht getypt door - Zatila
Toegevoegd op 15 Dec 2009 om 22:44
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 15 Dec 2009, 22:52 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

Inderdaad.
In Ultimate Collection zit alles.
Dus ook Dino Digs ^_^

Veel plezier ermee, en hopelijk meer dan wanneer je het illegaal had B)

Raymond ;)

BerichtInderdaad.
In Ultimate Collection zit alles.
Dus ook Dino Digs ^_^

Veel plezier ermee, en hopelijk meer dan wanneer je het illegaal had B)

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 15 Dec 2009 om 22:52
Liesjuh
Datum: Vrijdag, 25 Dec 2009, 22:52 | Bericht # 6   
Liesjuh 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Ohw... hihi, ik wist niet eens dat DD ook in de ultieme collectie zit,
eigenlijk niet eens op gelet. Tja... blond hè! :p
BerichtOhw... hihi, ik wist niet eens dat DD ook in de ultieme collectie zit,
eigenlijk niet eens op gelet. Tja... blond hè! :p

Toegevoegd op 25 Dec 2009 om 22:52
raymondhoek
Datum: Vrijdag, 25 Dec 2009, 23:09 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

Probleem opgelost, topic gesloten...

Raymond (Site-admin) ;)

BerichtProbleem opgelost, topic gesloten...

Raymond (Site-admin) ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 25 Dec 2009 om 23:09
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz