ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik denk elke keer weer dat ik wel een btje door heb wat ik juist wel/niet qua dieren, gebouwen e.d. in m'n dierentuin moet zetten om een leuke omzet te draaien. Helaas blijk ik me er toch wel flink in te vergissen, aan het begin gaat het goed, maar uiteindelijk bouw ik me suf en komt er vrij weinig omzet binnen in de dierentuin. Waarschijnlijk gebruik ik toch niet de juiste dieren en gebouwen, of niet op de juiste manier.
Hebben jullie dé tip voor mij hoe ik dit kan voorkomen? Ben erg benieuwd!
Souvenirkraampjes en niet te veel bouwen is mijn tip Maar hiervoor heb je wel geduld nodig want met niet te veel bouwen bedoel ik max 2 nieuwe verblijven per maand en dan ook niet super groot...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Quote (Terdo)
max 2 nieuwe verblijven per maand en dan ook niet super groot...
Heb je ook voorbeelden van verblijven/gebouwen die ik echt in m'n zoo zou moeten zetten. Dit is ook absoluut al een hele goede tip, maar zou graag voorbeelden lezen van welk soort dieren/verblijven/objects ik juist wel of juist niet in m'n zoo moet plaatsen om meer bezoekers te trekken.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 7 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
any animal is fine ... a good example is the 5 star sensation so. You simply can not get up the money for expensive extras and animals in a year starting with $ 20,000. my secret ... stay in synch ... upgrade the biomes as soon as you have the rating increase. keep the bathrooms squares separately about TENS. keep the seating and refreshments and rides as you go. Do Your Own Maintenance on staff to save cash. i always use 12 square length of the fences in front enclosiers staff with a gate at each end ... the educator in front of those two gates between the enclosiers a Canopic Jar ... exactly in the middle with benches and binoculars alternating down the row. my pats are 6 squares wide so i can do this on both sides and have four squares between bathrooms stands to put trash cans and lights umbrella tables. dont let your animals to populate ... clean animals ... 2 is better than 4 out of 10 sick dirty ones to the hungry guests. by phillyDan
Bericht veranderd door: phillyDan - Maandag, 04 Jan 2010, 16:34
Je kan kijken welke dieren goede aandacht trekkers zijn, verder moet je zorgen dat je dieren goed te zien zijn En verder zijn bezoekers voorzieningen gewoon heel belangrijk
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
eigenlijk vind ik de restaurants helemaal niet mooi, maar soms gebruik ik ze wel(met tegenzin) om volk aan te trekken. Volgens mij werkt dit het best als je het restaurant/kraampje dicht bij de dierenkooien zet, zodat mensen direct een hapje kunnen eten nadat ze naar de dieren keken. Banner+Avatar made by McCamel