Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Wat moet ik écht in m'n dierentuin zetten...
Liesjuh
Datum: Zondag, 03 Jan 2010, 19:50 | Bericht # 1   
Liesjuh 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

Ik denk elke keer weer dat ik wel een btje door heb wat ik juist wel/niet qua dieren, gebouwen e.d. in m'n dierentuin moet zetten om een leuke omzet te draaien. Helaas blijk ik me er toch wel flink in te vergissen, aan het begin gaat het goed, maar uiteindelijk bouw ik me suf en komt er vrij weinig omzet binnen in de dierentuin. Waarschijnlijk gebruik ik toch niet de juiste dieren en gebouwen, of niet op de juiste manier.

Hebben jullie dé tip voor mij hoe ik dit kan voorkomen?
Ben erg benieuwd!

BerichtIk denk elke keer weer dat ik wel een btje door heb wat ik juist wel/niet qua dieren, gebouwen e.d. in m'n dierentuin moet zetten om een leuke omzet te draaien. Helaas blijk ik me er toch wel flink in te vergissen, aan het begin gaat het goed, maar uiteindelijk bouw ik me suf en komt er vrij weinig omzet binnen in de dierentuin. Waarschijnlijk gebruik ik toch niet de juiste dieren en gebouwen, of niet op de juiste manier.

Hebben jullie dé tip voor mij hoe ik dit kan voorkomen?
Ben erg benieuwd!

Bericht getypt door - Liesjuh
Toegevoegd op 03 Jan 2010 om 19:50
Terdo
Datum: Zondag, 03 Jan 2010, 20:48 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 7

Curator

Souvenirkraampjes en niet te veel bouwen is mijn tip ;)
Maar hiervoor heb je wel geduld nodig want met niet te veel bouwen bedoel ik max 2 nieuwe verblijven per maand en dan ook niet super groot...

Ik hoop dat het lukt!

Always look on the bright side of life!
BerichtSouvenirkraampjes en niet te veel bouwen is mijn tip ;)
Maar hiervoor heb je wel geduld nodig want met niet te veel bouwen bedoel ik max 2 nieuwe verblijven per maand en dan ook niet super groot...

Ik hoop dat het lukt!

Bericht getypt door - Terdo
Toegevoegd op 03 Jan 2010 om 20:48
Liesjuh
Datum: Zondag, 03 Jan 2010, 22:11 | Bericht # 3   
Liesjuh 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Quote (Terdo)
max 2 nieuwe verblijven per maand en dan ook niet super groot...

Heb je ook voorbeelden van verblijven/gebouwen die ik echt in m'n zoo zou moeten zetten.
Dit is ook absoluut al een hele goede tip, maar zou graag voorbeelden lezen van welk soort dieren/verblijven/objects ik
juist wel of juist niet in m'n zoo moet plaatsen om meer bezoekers te trekken.

Bericht
Quote (Terdo)
max 2 nieuwe verblijven per maand en dan ook niet super groot...

Heb je ook voorbeelden van verblijven/gebouwen die ik echt in m'n zoo zou moeten zetten.
Dit is ook absoluut al een hele goede tip, maar zou graag voorbeelden lezen van welk soort dieren/verblijven/objects ik
juist wel of juist niet in m'n zoo moet plaatsen om meer bezoekers te trekken.

Toegevoegd op 03 Jan 2010 om 22:11
phillyDan
Datum: Maandag, 04 Jan 2010, 16:28 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

any animal is fine ... a good example is the 5 star sensation so. You simply can not get up the money for expensive extras and animals in a year starting with $ 20,000. my secret ... stay in synch ... upgrade the biomes as soon as you have the rating increase. keep the bathrooms squares separately about TENS. keep the seating and refreshments and rides as you go. Do Your Own Maintenance on staff to save cash. i always use 12 square length of the fences in front enclosiers staff with a gate at each end ... the educator in front of those two gates between the enclosiers a Canopic Jar ... exactly in the middle with benches and binoculars alternating down the row. my pats are 6 squares wide so i can do this on both sides and have four squares between bathrooms stands to put trash cans and lights umbrella tables. dont let your animals to populate ... clean animals ... 2 is better than 4 out of 10 sick dirty ones to the hungry guests.

by phillyDan

Bericht veranderd door: phillyDan - Maandag, 04 Jan 2010, 16:34
Berichtany animal is fine ... a good example is the 5 star sensation so. You simply can not get up the money for expensive extras and animals in a year starting with $ 20,000. my secret ... stay in synch ... upgrade the biomes as soon as you have the rating increase. keep the bathrooms squares separately about TENS. keep the seating and refreshments and rides as you go. Do Your Own Maintenance on staff to save cash. i always use 12 square length of the fences in front enclosiers staff with a gate at each end ... the educator in front of those two gates between the enclosiers a Canopic Jar ... exactly in the middle with benches and binoculars alternating down the row. my pats are 6 squares wide so i can do this on both sides and have four squares between bathrooms stands to put trash cans and lights umbrella tables. dont let your animals to populate ... clean animals ... 2 is better than 4 out of 10 sick dirty ones to the hungry guests.

Bericht getypt door - phillyDan
Toegevoegd op 04 Jan 2010 om 16:28
rick651
Datum: Maandag, 04 Jan 2010, 18:17 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO Coördinator
Horeca Medewerker

Je kan kijken welke dieren goede aandacht trekkers zijn, verder moet je zorgen dat je dieren goed te zien zijn
En verder zijn bezoekers voorzieningen gewoon heel belangrijk ^_^
BerichtJe kan kijken welke dieren goede aandacht trekkers zijn, verder moet je zorgen dat je dieren goed te zien zijn
En verder zijn bezoekers voorzieningen gewoon heel belangrijk ^_^

Bericht getypt door - rick651
Toegevoegd op 04 Jan 2010 om 18:17
Laura
Datum: Maandag, 04 Jan 2010, 19:25 | Bericht # 6   
Laura 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

maak ook een verhoogd pad of een kabel baan of rijbaan zo dat de bezoekers de dieren beter kunnen zien
Berichtmaak ook een verhoogd pad of een kabel baan of rijbaan zo dat de bezoekers de dieren beter kunnen zien

Bericht getypt door - Laura
Toegevoegd op 04 Jan 2010 om 19:25
Liesjuh
Datum: Dinsdag, 05 Jan 2010, 21:39 | Bericht # 7   
Liesjuh 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Al aardig wat tips die ik zeker ga meenemen in het maken van een volgende dierentuin.

Bouwen jullie een restaurant bijvoorbeeld direct bij de ingang of pas halverwege de dierentuin?
Dit soort tips zijn ook zeker nog welkom. :D

BerichtAl aardig wat tips die ik zeker ga meenemen in het maken van een volgende dierentuin.

Bouwen jullie een restaurant bijvoorbeeld direct bij de ingang of pas halverwege de dierentuin?
Dit soort tips zijn ook zeker nog welkom. :D

Toegevoegd op 05 Jan 2010 om 21:39
tigerman
Datum: Dinsdag, 05 Jan 2010, 21:53 | Bericht # 8   
tigerman 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Curator

eigenlijk vind ik de restaurants helemaal niet mooi, maar soms gebruik ik ze wel(met tegenzin) om volk aan te trekken. Volgens mij werkt dit het best als je het restaurant/kraampje dicht bij de dierenkooien zet, zodat mensen direct een hapje kunnen eten nadat ze naar de dieren keken.

Banner+Avatar made by McCamel
Berichteigenlijk vind ik de restaurants helemaal niet mooi, maar soms gebruik ik ze wel(met tegenzin) om volk aan te trekken. Volgens mij werkt dit het best als je het restaurant/kraampje dicht bij de dierenkooien zet, zodat mensen direct een hapje kunnen eten nadat ze naar de dieren keken.

Bericht getypt door - tigerman
Toegevoegd op 05 Jan 2010 om 21:53
wellidesigns
Datum: Zondag, 01 Aug 2010, 14:54 | Bericht # 9   
wellidesigns 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

bedankt voor de tips
ga er zeker mee aan de slag
Berichtbedankt voor de tips
ga er zeker mee aan de slag

Bericht getypt door - wellidesigns
Toegevoegd op 01 Aug 2010 om 14:54
Laraatje2008
Datum: Zondag, 01 Aug 2010, 14:58 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Dus dit topic kan op slot?!

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtDus dit topic kan op slot?!

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 01 Aug 2010 om 14:58
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz