ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik weet het maar soms willen ze gewoon niet eten. ik heb het al een paar keer gehad en ze hadden de hele tijd honger(en dorst) Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Misschien komt het door een download. Ik heb dat namelijk met mijn flamingo's. Die worden altijd boos en dat is sinds ik een of andere download heb gedaan en dat zal nu ook bij jou leeuwen zijn. Kijk welke download het is en welke je als laatste heb toegevoegd. Die is het waarschijnlijk!! Succes en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 9 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
het kan ook door dat ze met iets anders bezig zoals spelen, dan moet je dat spul even weg doen of naast de kooi doen. dit gebeurde mij ook met somige dieren die waren telkens iets anders aan het doen. mischien help dit
Misschien komt het door een download. Ik heb dat namelijk met mijn flamingo's. Die worden altijd boos en dat is sinds ik een of andere download heb gedaan en dat zal nu ook bij jou leeuwen zijn. Kijk welke download het is en welke je als laatste heb toegevoegd. Die is het waarschijnlijk!! Succes en groetjes van Laraatje
van welke download had jij last?? laat maar, ik zie net dat mijn leeuwen weer eten, dit topic mag op slot. ik denk dat het de placable hack was, waarmee je eten door elkaar kan plaatsen