ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Nou maramee, als het goed is staat de quagga tussen de uitdagins modes, even uitlechen, als je gewoon een zoo aan het bouwen bent, en je kijkt bij je prijzen, staat er ook nog ergens iets dat je kan zien wat je hebt vrij gespeeld, en de addax moet je downloaden hier. http://www.zootycoon.nl/downloads_info.php?id=248
veel plezier verder en hopelijk heb je hier iets aan.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 11 Prijzenkast:
0
Stagiaire
dan betekent het dat jouw addax een engelse download is en jouw spel is nederlands dan krijgt ie geen naam geen zoopedia en dan het ie 1 of een ander getal. als je die in het nederlands wil moet je op zootycoon.nl kijken en dan bij oude downloads of je moet zoeken op zootycoon wereld downloadpagina bij zoo tycoon 2
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 4 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik heb wel een addax gewoon bij onbeperkt spelen alleen heeft hij geen naam , dan staat er bijvoorebeeld ''1 is nu drachtig'' of ''2 is gestorven door ouderdom'' kan iemand mij helpen , en ook dat ik geen quagga heb bij onbeperkt pelen
Added (19 Mei 2010, 16:03) --------------------------------------------- oop dat hoorde spelen te zijn geen pelen
dan staat er bijvoorebeeld ''1 is nu drachtig'' of ''2 is gestorven door ouderdom''
Eigenlijk is dit een bump maar zie t dit keer door de vingers. Waarschijnlijk heb je dan de engelse versie gedownload. Deze moet je dan verwijderen en de nederlandse downloaden. Deze kun je op ztw vinden. (misschien ook wel op ztsf maar dat weet ik niet zeker)