ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Zaterdag, 25 Jun 2011, 13:29 | Bericht # 1563
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 34 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik heb het al op de chat gevraagd, of iemand me kan helpen met Radical Remake 2 omdat ik zelf die niet kan downloaden "dit komt doordat als ik naar de site ga is er geen probleem, maar dan probeer ik hem te downloaden dat lukt tot 99% dan zegt mijn pc dat er een fout is en blokeert hij. daarna kan ik hem alleen ctrl/alt/del drukken voor die te kunnen afsluiten want hij doet niks meer. als ik hem terug opzet is er geen probleem, maar probeer ik dan terug die download dan heb ik het zelfde weer aan de hand.
en mijn buurman werkt met pc's en die zegt dat het beste is de pc nooit zo aftesluiten hij heeft al gekeken hoe het komt dat ik die download niet krijg. maar hij weet het ook niet.
dus aub kan iemand zeggen die dat heeft, en wilt doorsturen naar mijn emailadres. dan stuur ik via PB je mijn emailadres en dan hoop ik heb ik hem eindelijk
Datum: Zaterdag, 25 Jun 2011, 20:01 | Bericht # 1567
btjeetje
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 7 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik zoek paarden:D heb ze bijna allemaal al maar als iemand nog paarden heeft:D weet iemand of er een haflinger download is? Ik zoek alles wat met paarden te maken heeft:D