ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Donderdag, 04 Aug 2011, 15:37 | Bericht # 1731
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 4 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
super rico super dat is zeer dom wat je zecht kijk maar 5 pagina,s trug daar staat dat die alleen voor excluzive zijn die rots muren lezen
Added (04 Aug 2011, 15:37) --------------------------------------------- en weet iemand of ik me aan moet melden bij z studio,s voor meer doeloads of niet
Datum: Vrijdag, 05 Aug 2011, 13:09 | Bericht # 1735
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 7 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Heeft iemand de link van mediafire van de Redical Remake part 2 van Auora disigns? En heeft iemand ook de link van het zwartje bankje? Weet iemand ook mischien waar ik die biomes kan downloaden, met dat realistische water?
Datum: Vrijdag, 05 Aug 2011, 15:15 | Bericht # 1736
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 29 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
@ Venice, voor RR2 moet je eerst geregistreerd zijn bij het forum van aurora maar spijtig genoeg is de site uit de lucht en aan die biomes met realistisch water daar zijn ze me bezig op ZD
Datum: Vrijdag, 05 Aug 2011, 20:00 | Bericht # 1738
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@guus001, er staat een link naar apenspullen op deze site in het topic apenspullen en op northern skies staan ook nog apenspullen.
zelf zoek ik nog: de grijze roodstaart papegaai, cubaanse hutia, anaconda, steller zeearend. en als iemand rr1 wil sturen is dat fijn. mijn e-mail is thomasvs@zonnet.nl
gr.thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Datum: Zondag, 07 Aug 2011, 12:58 | Bericht # 1739
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
weet iemand of er ergens ganzen te downloaden zijn die in grassland leven want ik vind er alleen die in het moeras leven maar de kleur van het water is dan niet zo mooi als je een rivier door je zoo hebt lopen