ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Donderdag, 17 Nov 2011, 20:21 | Bericht # 2402
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 124 Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
waar kan je een tropice huis pack dowloaden en doker pack en mooien hekken en wat mooien planten en of iemand weer waar je muskus zwijnen kan dowloaden gekleurde planet coniferen en of iemand nog wat mooien tropice dieren voor me kan zoeken graag antwoord op dit lijstje
dit is nu al de 2 de keer dat ik dit vraag dus vraag geen onolzelen dingen er over heen want iedereen krijgt antwoord behalven ik dus de groeten kevin Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
Datum: Donderdag, 17 Nov 2011, 20:38 | Bericht # 2403
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ ikbenkevin, mensen antwoorden niet omdat ze niet willen, maar wel omdat ze het niet weten!!! ik herken ze zelf ook niet(vanwaar ze komen) maar ik ga er nu toch overeen posten want je bent niet de enige met vragen... én ps: onze dingen zijn net zo 'onozel' als de jouwe!
mijn vraag:
weet iemand waar je zo van die 'snowleo rotsen' kan vinden maar dan met een reskin?(bedoel dus voor andere biomes) alvast bedankt
Bericht veranderd door: krieke668 - Donderdag, 17 Nov 2011, 20:40
@ krieke668, bedoel je van die rotsen met lianen of hoe zien ze er uit die jij bedoeld. Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Donderdag, 17 Nov 2011, 21:42
Datum: Vrijdag, 18 Nov 2011, 10:56 | Bericht # 2406
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Weet iemand of er meer inrichtingsobjecten zijn, bijvoorbeeld:
-Wc's en toiletmeubelen -Souvenirverkoopspullen -Stoelen -Losse tafels -Lampen aan het plafond. (niet de van Raymond, die heb ik al!) -Restaurantsspullen En dit soort dingen, dus dingen waarmee je gebouwen kan inrichten.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, dan zou ik je heel dankbaar zijn.
@ NielsGuchelaar, Ik heb een keer bij iemand urinoirs gezien. Maar ik weet niet meer bij wie. En thomvonder had eerst ook een lampenpack. Er staat op deze site wel een tafel zonder parasol maar niet zonder stoelen Always look on the bright side of life!
Datum: Vrijdag, 18 Nov 2011, 22:10 | Bericht # 2409
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 111 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
graag de rotsen om de watervallen (volgens mij van snowleo) en een link want ik heb me suf gezocht Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P