Waar kun je de volgende download vinden......? (ZT2)
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 02 Jan 2009, 10:53 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum.
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 02 Jan 2009 om 10:53
wollykonijn
Datum: Dinsdag, 29 Nov 2011, 17:24 | Bericht # 2531
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ ikbenkevin , die spiegels weet ik niet Raymond is bezig met wc,s en het donker pack kan je hier downloaden als dat de goeden is, en verder weet ik het niet.
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht @ ikbenkevin , die spiegels weet ik niet Raymond is bezig met wc,s en het donker pack kan je hier downloaden als dat de goeden is, en verder weet ik het niet.Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 29 Nov 2011 om 17:24
Aurlord
Datum: Dinsdag, 29 Nov 2011, 17:32 | Bericht # 2532
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ wollykonijn , dat is het licht pack. Het donker pack is volgensmij nog niet eens te downloaden. Aurlord PS. het zijn demo's
Bericht @ wollykonijn , dat is het licht pack. Het donker pack is volgensmij nog niet eens te downloaden. Aurlord PS. het zijn demo'sBericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 29 Nov 2011 om 17:32
wollykonijn
Datum: Dinsdag, 29 Nov 2011, 17:38 | Bericht # 2533
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ Aurlord , Oke dat wist ik niet!! dat het een demo was.
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht @ Aurlord , Oke dat wist ik niet!! dat het een demo was. Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 29 Nov 2011 om 17:38
ikbenkevin
Datum: Woensdag, 30 Nov 2011, 13:59 | Bericht # 2534
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
bedankt voor jullie hulp ik hep er niks aan maar ja
Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
Bericht bedankt voor jullie hulp ik hep er niks aan maar ja Bericht getypt door - ikbenkevin Toegevoegd op 30 Nov 2011 om 13:59
carnotaurus
Datum: Woensdag, 30 Nov 2011, 17:50 | Bericht # 2535
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
kijk op: superzt.ucoz.com/krokit! dan kun je zien hoe ver Raymond er mee is! er staat info over zijn projecten!
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht kijk op: superzt.ucoz.com/krokit! dan kun je zien hoe ver Raymond er mee is! er staat info over zijn projecten! Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 30 Nov 2011 om 17:50
wollykonijn
Datum: Woensdag, 30 Nov 2011, 18:40 | Bericht # 2536
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
ik heb iets gedownload waardoor ik geluiden heb als ik iets weghaal dat er iets valt of zo is daar een hack tegen?? help me.
Bericht ik heb iets gedownload waardoor ik geluiden heb als ik iets weghaal dat er iets valt of zo is daar een hack tegen?? help me. Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 30 Nov 2011 om 18:40
Jens26
Datum: Woensdag, 30 Nov 2011, 20:36 | Bericht # 2537
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 3
Kassa Medewerker
Waar kan ik een download vinden van een vogelbekdier / adopteerbare toekan / papegaaiduiker
.
Bericht Waar kan ik een download vinden van een vogelbekdier / adopteerbare toekan / papegaaiduiker Bericht getypt door - Jens26 Toegevoegd op 30 Nov 2011 om 20:36
Terdo
Datum: Donderdag, 01 Dec 2011, 00:08 | Bericht # 2538
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
7
Curator
@ wollykonijn , Je kan ook gewoon de download verwijderen @ Jens26 , vogelbekdier: ztw Toekan: tesara en site dinosaurman Papegaaiduiker: site dinosaurman grtz, Terdo
Always look on the bright side of life!
Bericht @ wollykonijn , Je kan ook gewoon de download verwijderen @ Jens26 , vogelbekdier: ztw Toekan: tesara en site dinosaurman Papegaaiduiker: site dinosaurman grtz, Terdo Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 01 Dec 2011 om 00:08
Real_thomas
Datum: Donderdag, 01 Dec 2011, 09:15 | Bericht # 2539
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
@ Terdo , Dinosaurman's site is uit de lucht, Daarom kun je ze hier downloaden: Vogelbekdier: ztw, NS Toekan, papegaaienduikers: NS in Aves Gr.thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht @ Terdo , Dinosaurman's site is uit de lucht, Daarom kun je ze hier downloaden: Vogelbekdier: ztw, NS Toekan, papegaaienduikers: NS in Aves Gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 01 Dec 2011 om 09:15
Terdo
Datum: Donderdag, 01 Dec 2011, 10:24 | Bericht # 2540
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
7
Curator
@ Real_thomas , Oke dat wist ik niet thnx voor de verbetering
Always look on the bright side of life!
Bericht @ Real_thomas , Oke dat wist ik niet thnx voor de verbetering Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 01 Dec 2011 om 10:24