Waar kun je de volgende download vinden......? (ZT2)
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 02 Jan 2009, 10:53 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum.
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 02 Jan 2009 om 10:53
thyrone2003
Datum: Zaterdag, 17 Dec 2011, 09:13 | Bericht # 2701
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Quote (Jens26 )
oke heb het gevonden bedankt allemaal
geen dank --------------------------------------------------------------------------- nogmaals: kan iemand die koepel naar mij sturen?? e-mail: thyrone.albers@hotmail.nl of thyrone.albers@live.nl en ik zoek ook nog dit: -shi lanka panters (of zoiets) - andere site's met download's dan deze: TS NS ZTW(d) ZTSF ZH ZD ARTIFEX ZTabc snowleo's site
Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P Nu: Natural Zoo en Flevoland Zoo
Bericht veranderd door: thyrone2003 - Zaterdag, 17 Dec 2011, 09:14
Bericht Quote (Jens26 )
oke heb het gevonden bedankt allemaal
geen dank --------------------------------------------------------------------------- nogmaals: kan iemand die koepel naar mij sturen?? e-mail: thyrone.albers@hotmail.nl of thyrone.albers@live.nl en ik zoek ook nog dit: -shi lanka panters (of zoiets) - andere site's met download's dan deze: TS NS ZTW(d) ZTSF ZH ZD ARTIFEX ZTabc snowleo's siteBericht getypt door - thyrone2003 Toegevoegd op 17 Dec 2011 om 09:13
jesse2000
Datum: Zaterdag, 17 Dec 2011, 10:38 | Bericht # 2702
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ thyrone2003 , De Sri Lanka Panter staat volgens mij op de site van Dutch Desings ik zal de link zoeken. Jesse
Bericht @ thyrone2003 , De Sri Lanka Panter staat volgens mij op de site van Dutch Desings ik zal de link zoeken. Jesse Bericht getypt door - jesse2000 Toegevoegd op 17 Dec 2011 om 10:38
thyrone2003
Datum: Zaterdag, 17 Dec 2011, 11:09 | Bericht # 2703
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
alvast bedankt! lijst: -shi lanka panters (of zoiets) ((jesse zoekt de link)) - andere site's met download's dan deze: TS NS ZTW(d) ZTSF ZH ZD ARTIFEX ZTabc snowleo's site en nog steeds: kan iemand die koepel naar mij sturen?? e-mail: thyrone.albers@hotmail.nl of thyrone.albers@live.nl
Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P Nu: Natural Zoo en Flevoland Zoo
Bericht alvast bedankt! lijst: -shi lanka panters (of zoiets) ((jesse zoekt de link)) - andere site's met download's dan deze: TS NS ZTW(d) ZTSF ZH ZD ARTIFEX ZTabc snowleo's site en nog steeds: kan iemand die koepel naar mij sturen?? e-mail: thyrone.albers@hotmail.nl of thyrone.albers@live.nl Bericht getypt door - thyrone2003 Toegevoegd op 17 Dec 2011 om 11:09
wollykonijn
Datum: Zaterdag, 17 Dec 2011, 11:13 | Bericht # 2704
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
ja maar dat is best moeilijk te vinden andere sites!
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Zaterdag, 17 Dec 2011, 11:14
Bericht ja maar dat is best moeilijk te vinden andere sites! Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 17 Dec 2011 om 11:13
thyrone2003
Datum: Zaterdag, 17 Dec 2011, 11:41 | Bericht # 2705
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
lijst: -shi lanka panters (of zoiets) ((jesse zoekt de link)) - andere site's met download's dan deze: TS NS ZTW(d) ZTSF ZH ZD ARTIFEX ZTabc snowleo's site en nog steeds: kan iemand die koepel naar mij sturen?? e-mail: thyrone.albers@hotmail.nl of thyrone.albers@live.nl en waar kan ik deze rotsen vinden: http://www3.picturepush.com/photo....20b.jpg
Bericht veranderd door: thyrone2003 - Zaterdag, 17 Dec 2011, 11:42
NielsG
Datum: Zaterdag, 17 Dec 2011, 11:51 | Bericht # 2706
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ thyrone2003 , Die rotsen zijn gewoon de kustrotsen van zt2 mm. Maar met de kust reskin van zeta-designs.
Bericht @ thyrone2003 , Die rotsen zijn gewoon de kustrotsen van zt2 mm. Maar met de kust reskin van zeta-designs.Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 17 Dec 2011 om 11:51
Aurlord
Datum: Zaterdag, 17 Dec 2011, 12:01 | Bericht # 2707
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
Ik zoek dringend: - Koningscobra - Indische Brilcobra - Mojave Ratelslang - Ringhalscobra Lars
Bericht Ik zoek dringend: - Koningscobra - Indische Brilcobra - Mojave Ratelslang - Ringhalscobra Lars Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 17 Dec 2011 om 12:01
thyrone2003
Datum: Zaterdag, 17 Dec 2011, 12:10 | Bericht # 2708
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
kijk hier eens: https://sites.google.com/site/hispadesignszt2/fauna-del-mundo daar zitten packs met slangen erin en @nielsguchelaar bedankt ________________________________________________ lijst: -shi lanka panters (of zoiets) ((jesse zoekt de link)) - andere site's met download's dan deze: TS NS ZTW(d) ZTSF ZH ZD ARTIFEX ZTabc snowleo's site en nog steeds: kan iemand die koepel naar mij sturen?? e-mail: thyrone.albers@hotmail.nl of thyrone.albers@live.nl en waar kan ik deze planten vinden: http://www3.picturepush.com/photo....20b.jpg
Bericht veranderd door: thyrone2003 - Zaterdag, 17 Dec 2011, 17:14
Aurlord
Datum: Zaterdag, 17 Dec 2011, 16:51 | Bericht # 2709
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ thyrone2003 , bedankt... Dat was de Ringhalscobra. Nu zoek ik de rest nog!
Bericht @ thyrone2003 , bedankt... Dat was de Ringhalscobra. Nu zoek ik de rest nog!Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 17 Dec 2011 om 16:51
Skyrider1
Datum: Zaterdag, 17 Dec 2011, 17:41 | Bericht # 2710
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
Waar kun je deze volière downloaden?: En waar kun je deze zwarte rotsen downloaden?: AUB een LINK bij beide dank u GR.Remco
Bericht veranderd door: Skyrider1 - Zaterdag, 17 Dec 2011, 18:12
Bericht Waar kun je deze volière downloaden?: En waar kun je deze zwarte rotsen downloaden?: AUB een LINK bij beide dank u GR.Remco Bericht getypt door - Skyrider1 Toegevoegd op 17 Dec 2011 om 17:41