ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
hier besneeuwden bomen! link het pack heet: toendra foliage. maar je ziet het wel aan de foto! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Donderdag, 22 Dec 2011, 17:09 | Bericht # 2778
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ Aurlord, als ik een plaatje had, had de download zelf ook al... maar ik bedoel dus een boom met een lange stam, en een ronde kruin, kleur maakt niet uit, zolang het geen blauw is of zo...
@ legoman12324, sorry waar dieren te vinden zijn weet ik niet zo goed... ken alleen maar objecten, packs, en een beetje beplanting...
ik heb een vraagje! weet iemand hier waar je de kust rotsen reskin van snowleo kan downloaden? graag een link, A.U.B! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
dan zoek ik nog een orka stanbeeld en niet die uit dat dat standbeelden pack als je deze weet geef me de link A.U.B een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER