ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Vrijdag, 30 Dec 2011, 13:11 | Bericht # 2856
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 124 Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
kaN JE ERGENS ROOSTERS DOWLOADEN ZODAT MENSEN BIJ DE DIEREN KUNNEN ZONDER DAT ZE WEG LOPEN OF HEKKEN DIE MENSEN OPEN KUNNEN DOEN ZO JA SCHRIJF HET DAN EVEN HIER ONDER Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
@ ikbenkevin, nee volgens mij niet en wil je aub zonder hoofdletters schrijven!! Dit is zeer irritant. De volgende keer zal het spam zijn! Always look on the bright side of life!
Datum: Vrijdag, 30 Dec 2011, 13:40 | Bericht # 2858
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 124 Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
okw sorry Terdo ik zoek aub roosters of hekken waar bezoekers door heen kunnen en dieren niet roosters mogen ook opject zijn en ik zoek een hek waar mee de balk met vervelende roode berichtjes leeg blijft en mensen altijd tevreden zijn en dieren ook alvast bedankt
kevin Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.