Waar kun je de volgende download vinden......? (ZT2)
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 02 Jan 2009, 10:53 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum.
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 02 Jan 2009 om 10:53
ZooZa
Datum: Dinsdag, 23 Dec 2014, 11:59 | Bericht # 5791
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
mm nee ik heb hem niet… hij lagt mijn game namelijk vraag JowJonas of Carnotaurus anders, die hebben hem volgens mij wel… Edit: gevonden denk ik, ik weet niet of het werkt hoor! http://www.nexusmods.com/zootyco....p;pUp=1
Bericht veranderd door: ZooZa - Dinsdag, 23 Dec 2014, 12:00
Bericht mm nee ik heb hem niet… hij lagt mijn game namelijk vraag JowJonas of Carnotaurus anders, die hebben hem volgens mij wel… Edit: gevonden denk ik, ik weet niet of het werkt hoor! http://www.nexusmods.com/zootyco....p;pUp=1 Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 23 Dec 2014 om 11:59
Muisjep
Datum: Dinsdag, 23 Dec 2014, 14:03 | Bericht # 5792
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Merci Weet je toevallig ook waar ik violen kan downloaden (het leken trouwens violen...)?
Bericht Merci Weet je toevallig ook waar ik violen kan downloaden (het leken trouwens violen...)? Bericht getypt door - Muisjep Toegevoegd op 23 Dec 2014 om 14:03
ZooZa
Datum: Dinsdag, 23 Dec 2014, 15:04 | Bericht # 5793
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
hum ik denk op -Jimmyzhoopz- site, je kan hem hier vinden http://jimmyzhoopz.wix.com/jimmy#!home/mainPage hij heet flowerpack dacht ik
Muisjep
Datum: Dinsdag, 23 Dec 2014, 15:34 | Bericht # 5794
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Die bedoelde ik inderdaad, ty! Ik zoek ook nog de parasol, die boom en het hekwerk op deze foto. (Baal enorm dat ik door computercrash zoveel kwijt ben )
Bericht Die bedoelde ik inderdaad, ty! Ik zoek ook nog de parasol, die boom en het hekwerk op deze foto. (Baal enorm dat ik door computercrash zoveel kwijt ben ) Bericht getypt door - Muisjep Toegevoegd op 23 Dec 2014 om 15:34
ZooZa
Datum: Dinsdag, 23 Dec 2014, 15:49 | Bericht # 5795
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
hek en parasol beide in de San Diego Pack, die kan ik je wel sturen de boom weet ik niet… sorry
Bericht hek en parasol beide in de San Diego Pack, die kan ik je wel sturen de boom weet ik niet… sorry Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 23 Dec 2014 om 15:49
Muisjep
Datum: Dinsdag, 23 Dec 2014, 20:21 | Bericht # 5796
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Een luchtreskin, zit die bij een biome reskin in, of is dat een aparte download? Ik heb namelijk wel biome reskins, maar de lucht is hetzelfde gebleven. Waar zou ik de lucht reskin kunnen vinden?
Bericht Een luchtreskin, zit die bij een biome reskin in, of is dat een aparte download? Ik heb namelijk wel biome reskins, maar de lucht is hetzelfde gebleven. Waar zou ik de lucht reskin kunnen vinden? Bericht getypt door - Muisjep Toegevoegd op 23 Dec 2014 om 20:21
ZooZa
Datum: Dinsdag, 23 Dec 2014, 20:46 | Bericht # 5797
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
https://sites.google.com/site....remakes naast de Grasland reskin staat een mooie sky reskin
carnotaurus
Datum: Woensdag, 24 Dec 2014, 10:29 | Bericht # 5798
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Muisjep , welke boom bedoel je, ik zie een hazelaar en lijsterbes van ZD, en de karaka-bush. Of bedoel je die boom (berk of zo) aan de zijkant?
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht Muisjep , welke boom bedoel je, ik zie een hazelaar en lijsterbes van ZD, en de karaka-bush. Of bedoel je die boom (berk of zo) aan de zijkant?Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 24 Dec 2014 om 10:29
Muisjep
Datum: Woensdag, 24 Dec 2014, 14:57 | Bericht # 5799
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
@ ZooZa , thanks @ carnotaurus , ik bedoel inderdaad die berk aan de zijkant :P
Bericht @ ZooZa , thanks @ carnotaurus , ik bedoel inderdaad die berk aan de zijkant :PBericht getypt door - Muisjep Toegevoegd op 24 Dec 2014 om 14:57
jonasgn
Datum: Donderdag, 01 Jan 2015, 12:40 | Bericht # 5800
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 1
Stagiaire
Waar kan je die hack vinden waarmee je de ingang kan verwijderen?
Bericht Waar kan je die hack vinden waarmee je de ingang kan verwijderen? Bericht getypt door - jonasgn Toegevoegd op 01 Jan 2015 om 12:40