Snowleo topic: Onderwatertunnel
Maxiejj
Datum: Zondag, 08 Aug 2010, 14:46 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
WOW wat gaaf! Net zoals iedereen kan ik dit super goed gebruiken! En, Raymond, gewoon doorgaan!
Groetjes Max
Bericht WOW wat gaaf! Net zoals iedereen kan ik dit super goed gebruiken! En, Raymond, gewoon doorgaan! Bericht getypt door - Maxiejj Toegevoegd op 08 Aug 2010 om 14:46
ikbenkevin
Datum: Maandag, 09 Aug 2010, 09:17 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
wow dit is echt heel mooi. ik wacht hier echt al heel lang op. nu kan ik eindelijk sea life enzo namaken :P kevin
Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
Bericht wow dit is echt heel mooi. ik wacht hier echt al heel lang op. nu kan ik eindelijk sea life enzo namaken :P kevin
Bericht getypt door - ikbenkevin Toegevoegd op 09 Aug 2010 om 09:17
rosella
Datum: Maandag, 09 Aug 2010, 09:37 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
wow ik wist niet dat dit ooit mogelijk was om te maken prachtig gewoon normaal maak ik nooit veel aquariums enzo maar nu heb ik wel zin om dergelijke te maken echt prachtig ik hoop dat de versie die uitkomt nog mooier is afgewerkt en dat er bochten in komen maar dat is natuurlijk snowleo's keuze en raymond kun je anders eens togen hoe de joue of in welke mate ie is afgewerkt groetjes rosella
Bericht wow ik wist niet dat dit ooit mogelijk was om te maken prachtig gewoon normaal maak ik nooit veel aquariums enzo maar nu heb ik wel zin om dergelijke te maken echt prachtig ik hoop dat de versie die uitkomt nog mooier is afgewerkt en dat er bochten in komen maar dat is natuurlijk snowleo's keuze en raymond kun je anders eens togen hoe de joue of in welke mate ie is afgewerkt groetjes rosella Bericht getypt door - rosella Toegevoegd op 09 Aug 2010 om 09:37
Carolus
Datum: Zondag, 15 Aug 2010, 17:11 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik wil dit xD
Bericht Ik wil dit xD Bericht getypt door - Carolus Toegevoegd op 15 Aug 2010 om 17:11
Laraatje2008
Datum: Zondag, 15 Aug 2010, 18:05 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (Carolus )
Ik wil dit xD
En waarom wil je dit? Waarom vindt je dit mooi. Onderbouw je mening!! Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Quote (Carolus )
Ik wil dit xD
En waarom wil je dit? Waarom vindt je dit mooi. Onderbouw je mening!! Groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 15 Aug 2010 om 18:05
jeffrey
Datum: Dinsdag, 17 Aug 2010, 13:51 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Curator
over die water tunnel hoe kun je die downloaden
Always look on the bright side of life!
Bericht over die water tunnel hoe kun je die downloaden Bericht getypt door - jeffrey Toegevoegd op 17 Aug 2010 om 13:51
Terdo
Datum: Dinsdag, 17 Aug 2010, 14:22 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
7
Curator
Quote (jeffrey )
Die is nog niet te downloaden en dat zal waarschijnlijk voorlopig ook nog niet gebeuren
Always look on the bright side of life!
Bericht Quote (jeffrey )
Die is nog niet te downloaden en dat zal waarschijnlijk voorlopig ook nog niet gebeuren
Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 17 Aug 2010 om 14:22
Alexander
Datum: Dinsdag, 17 Aug 2010, 15:02 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
maar waar zou je hem dan kunnen downloaden als die af is. Alexander
Bericht maar waar zou je hem dan kunnen downloaden als die af is. Alexander
Bericht getypt door - Alexander Toegevoegd op 17 Aug 2010 om 15:02
Dierentuiner
Datum: Woensdag, 18 Aug 2010, 11:05 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
Hij heeft het weer voor elkaar hoor snowleo , maar nog een vraagje kunnen de dieren er ook over heen zwemmen???? Dierentuiner
Bericht Hij heeft het weer voor elkaar hoor snowleo , maar nog een vraagje kunnen de dieren er ook over heen zwemmen???? Dierentuiner
Bericht getypt door - Dierentuiner Toegevoegd op 18 Aug 2010 om 11:05
westel1997
Datum: Woensdag, 18 Aug 2010, 19:14 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
hier zit zowat iedereen op te wachten maar waarom komt er pas binnen een jaar en download van?? en kan je ook bochten enzo??
Bericht hier zit zowat iedereen op te wachten maar waarom komt er pas binnen een jaar en download van?? en kan je ook bochten enzo?? Bericht getypt door - westel1997 Toegevoegd op 18 Aug 2010 om 19:14