Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
scenario einde
robinnijhof
Datum: Maandag, 20 Sep 2010, 18:01 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

Ik probeerde net scenario einde te downloaden maar ik dee het gewoon op de zelfde manier zoals ik andere dingen download
ik keek ook nog naar deze computer en dan bij de downloads maar in het mapje van de download zat allen een handleiding in en nog iets
maar de download zelf niet
weet iemand hoe dit kan of hoe ik dit moet oplossen?
BerichtIk probeerde net scenario einde te downloaden maar ik dee het gewoon op de zelfde manier zoals ik andere dingen download
ik keek ook nog naar deze computer en dan bij de downloads maar in het mapje van de download zat allen een handleiding in en nog iets
maar de download zelf niet
weet iemand hoe dit kan of hoe ik dit moet oplossen?

Bericht getypt door - robinnijhof
Toegevoegd op 20 Sep 2010 om 18:01
cheetasuus
Datum: Maandag, 20 Sep 2010, 18:15 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Het staat er bij, dat je alleen een handleiding en nog een een of ander raar, maar belangrijk mapje krijgt. Lees de handleiding en volg de stappen goed. De handleiding is ietswat lastig, maar het moet lukken. ;)

BerichtHet staat er bij, dat je alleen een handleiding en nog een een of ander raar, maar belangrijk mapje krijgt. Lees de handleiding en volg de stappen goed. De handleiding is ietswat lastig, maar het moet lukken. ;)

Bericht getypt door - cheetasuus
Toegevoegd op 20 Sep 2010 om 18:15
robinnijhof
Datum: Maandag, 20 Sep 2010, 20:53 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

ik heb precies gedaan hoe het in de handleiding stond maar hij doet het nog niet
is er ook een andere manier?
oh en mijn computer is een windows xp
Berichtik heb precies gedaan hoe het in de handleiding stond maar hij doet het nog niet
is er ook een andere manier?
oh en mijn computer is een windows xp

Toegevoegd op 20 Sep 2010 om 20:53
robinnijhof
Datum: Maandag, 20 Sep 2010, 21:50 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

wat bedoel je met een zt2 account?
Berichtwat bedoel je met een zt2 account?

Toegevoegd op 20 Sep 2010 om 21:50
Lucoshi
Datum: Dinsdag, 21 Sep 2010, 07:51 | Bericht # 5   
Lucoshi  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

Horeca Medewerker

Je Profiel op ZT2 ;) je Begint als Staandaardprofiel, maar je kan er ook zelf bij maken ;)
BerichtJe Profiel op ZT2 ;) je Begint als Staandaardprofiel, maar je kan er ook zelf bij maken ;)

Bericht getypt door - Lucoshi
Toegevoegd op 21 Sep 2010 om 07:51
robinnijhof
Datum: Dinsdag, 21 Sep 2010, 17:15 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

ik snap niet wat je bedoeld
bedoel je dat op het spel medere acounts kan maken
Berichtik snap niet wat je bedoeld
bedoel je dat op het spel medere acounts kan maken

Toegevoegd op 21 Sep 2010 om 17:15
caspar1995
Datum: Dinsdag, 21 Sep 2010, 21:55 | Bericht # 7   
caspar1995 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

Curator

ja, als je ene makkelijkere manier wil vinden om te vinden waar dat staat, moet je bij een map met foto's op zoo tycoon, klikken op die knop dat je ze op internet krijgt, dan staat er boven in waar normaal de site staat waar je het kan vinden. daar staan ook je profielen waarschijnlijk alleen je standaardprofiel voor jou

en als je een nieuw profiel wilt aan maken kan je dat doen bij het menu van zootycoon en dan staat er boven in het menu standaard profiel, als je daar op klikt kan je een nieuw profiel aanmaken

ik hoop dat ik je geholpen heb

caspar

thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Berichtja, als je ene makkelijkere manier wil vinden om te vinden waar dat staat, moet je bij een map met foto's op zoo tycoon, klikken op die knop dat je ze op internet krijgt, dan staat er boven in waar normaal de site staat waar je het kan vinden. daar staan ook je profielen waarschijnlijk alleen je standaardprofiel voor jou

en als je een nieuw profiel wilt aan maken kan je dat doen bij het menu van zootycoon en dan staat er boven in het menu standaard profiel, als je daar op klikt kan je een nieuw profiel aanmaken

ik hoop dat ik je geholpen heb

caspar

Bericht getypt door - caspar1995
Toegevoegd op 21 Sep 2010 om 21:55
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz