hier staat dat ik waarschijnlijk de XML-documenten niet goed gecodeerd heb, maar ik heb alle codes juist vervangen, ik heb het 3 keer gecheckt en mijn vriend (die er wat beter is) heeft het ook bekeken en die zei ook dat het goed was, dus ik weet niet waar het aan ligt
Added (09 Okt 2010, 22:40)
---------------------------------------------
ik heb het dier ingame, maar de skin en tekst werken niet, het is meer een soort naamloze blob in de vorm van een beer, kan iemand mij helpen? de orginele skin en de nieuwe skin werken allebei niet
Added (10 Okt 2010, 15:13)
zou een betere codeur/desinger misschien kunnen helpen en vertellen wat er mis is? een klein deel van het probleem is al opgelost, als ik het dier plaats heeft het al een vacht, maar dat was slechts een klein probleem. hier is de Europese bruine beer met de originele Grizzlybeer skin, want we willen het eigenlijk een verrassing houden voor iedereen:
http://www.mediafire.com/file/znx1qmd4s8tpdtd/EUBrownbear.z2f
kan iemand vertellen wat er mis is? dit is namelijk mijn eerste dier, dus ik snap het allemaal nog niet zo goed. de zoopedia is nog niet helemaal compleet
Added (11 Okt 2010, 18:52)
het enige probleem is nu nog de tekst, alleen deze krijg ik niet te zien, weet iemand wat het probleem is? dit staat namelijk niet in de handleidingen die ik heb.