radical remake?
caspar1995
Datum: Vrijdag, 22 Okt 2010, 20:55 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
Curator
oops sorry verkeerd geplaatst! excuses!!!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht oops sorry verkeerd geplaatst! excuses!!! Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 22 Okt 2010 om 20:55
chickboy
Datum: Zaterdag, 23 Okt 2010, 09:36 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Verzorger
dat bedoelde ik eigenlijk ook, ik heb "exclusive" volgensmij een beetje verkeerd omschreven
Bericht dat bedoelde ik eigenlijk ook, ik heb "exclusive" volgensmij een beetje verkeerd omschreven Bericht getypt door - chickboy Toegevoegd op 23 Okt 2010 om 09:36
nickjuh21
Datum: Zaterdag, 26 Feb 2011, 12:10 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
weet iemand waar ik radical remake 2 kan downloaden? alvast bedankt
Bericht weet iemand waar ik radical remake 2 kan downloaden? alvast bedankt Bericht getypt door - nickjuh21 Toegevoegd op 26 Feb 2011 om 12:10
Jorrit
Datum: Zaterdag, 26 Feb 2011, 12:36 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Verzorger
nickjuh21: Die is nog niet te downloaden .
Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel Ingame photographer
Bericht nickjuh21: Die is nog niet te downloaden . Bericht getypt door - Jorrit Toegevoegd op 26 Feb 2011 om 12:36
ZooHyena
Datum: Vrijdag, 11 Maa 2011, 15:01 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Bij mij in het spel verschijnt niet een van de dieren van Radical Remake, terwijl ik die toch netjes heb gedownload. Zo ben ik te werk gegaan: opslaan van de file op bureaublad, dan start de download dus automatisch en vervolgens heb ik gedaan map openen en heb ik de file vanaf mijn bureaublad in mijn zoo tycoon 2 folder gezet. Hoort er misschien nog een applicatie bij ofzo? Of weet iemand hoe ik hem wel kan laten werken? Andere downloads van Aurora Designs werken bij mij, die ik op die manier ook gedownload heb, prima!
ZooHyena
Bericht Bij mij in het spel verschijnt niet een van de dieren van Radical Remake, terwijl ik die toch netjes heb gedownload. Zo ben ik te werk gegaan: opslaan van de file op bureaublad, dan start de download dus automatisch en vervolgens heb ik gedaan map openen en heb ik de file vanaf mijn bureaublad in mijn zoo tycoon 2 folder gezet. Hoort er misschien nog een applicatie bij ofzo? Of weet iemand hoe ik hem wel kan laten werken? Andere downloads van Aurora Designs werken bij mij, die ik op die manier ook gedownload heb, prima!
ZooHyena
Bericht getypt door - ZooHyena Toegevoegd op 11 Maa 2011 om 15:01
pimken
Datum: Zondag, 13 Maa 2011, 09:36 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
het pak callerado van auora desings werkt bij mij niet hoe kan dat???
Bericht het pak callerado van auora desings werkt bij mij niet hoe kan dat??? Bericht getypt door - pimken Toegevoegd op 13 Maa 2011 om 09:36
robje
Datum: Zondag, 26 Jun 2011, 13:47 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Pimken: dat heeft niks met deze topic te maken dus dat moet je ergens anders vragen robje
http://img833.imageshack.us/img833/8152/logorobje.png
Bericht Pimken: dat heeft niks met deze topic te maken dus dat moet je ergens anders vragen robje Bericht getypt door - robje Toegevoegd op 26 Jun 2011 om 13:47
Terdo
Datum: Zondag, 26 Jun 2011, 18:59 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
7
Curator
Quote (robje )
Pimken: dat heeft niks met deze topic te maken dus dat moet je ergens anders vragen robje
Dit is en moderator werk en is bumpen aangezien het vorige bericht al uit maart kwam... Als je iets niet bevalt kun je op de reportknop drukken. Volgende keer is spam-rapport Niet meer doen dus!!!!
Always look on the bright side of life!
Bericht Quote (robje )
Dit is en moderator werk en is bumpen aangezien het vorige bericht al uit maart kwam... Als je iets niet bevalt kun je op de reportknop drukken. Volgende keer is spam-rapport Niet meer doen dus!!!! Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 26 Jun 2011 om 18:59
tinetjeee
Datum: Maandag, 27 Jun 2011, 13:53 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
kan iemand mij radical remake 2 doorsturen via PB of email? Ik krijg hem maar niet gedownload ook al ben ik lid bij aurora? ik snap het echt niet groetjes tinetjeee
Bericht kan iemand mij radical remake 2 doorsturen via PB of email? Ik krijg hem maar niet gedownload ook al ben ik lid bij aurora? ik snap het echt niet groetjes tinetjeee Bericht getypt door - tinetjeee Toegevoegd op 27 Jun 2011 om 13:53
andrew12
Datum: Woensdag, 29 Jun 2011, 19:00 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
when is part 3 coming out?
Bericht when is part 3 coming out? Bericht getypt door - andrew12 Toegevoegd op 29 Jun 2011 om 19:00