ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik heb onglangs een prachtige oehoe gedownload maar ik heb een probleem. iedere keer als het ei uitkomt dan loopt mijn spel vast. weet iemand hoe je eieren verwijderdt zonder de zoo te verwijderen? want het is een prachtige zoo met de mooiste verblijven die ik ooit heb gemaakt!
sorry als dit in het verkeerde topic is maar ik weet niet waar ik het moest plaatsen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
IK denk dat de eieren verkeerd geskind zijn. En dat het daarom vast loopt. Zorgen dat de oehoe geen kids krijgen en dat loopt het spel niet vast. Ik kan er niks aan doen. Daarom download ik niet veel Jarni!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ik denk dat jarni de zoo had opgeslagen en dat er al eieren waren... en als je dan de oehoe's weg doet liggen er nog eirenen en dan kan je dat niet oplossen
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
3
Member van het Seizoen
Verzorger
jammer, nu moet ik die mooie zoo wegdoen! nou ja. dan kan ik die mooie oehoes ook niet fokken en ze kunnen ook niet op de ZTAO adoptielijst. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Niet verwijderen!!!!! Haal de oehoe gewoon even uit je zootycoon2 map, open het spel en slaag het op, zonder de oehoes dan!!! Dit is bij mij al een paar keer met andere diersoorten gebeurt, en zo moet je het oplossen!!! Dan kan je het verblijf aanpassen, en er een ander verblijf van maken! Later kan je de oehoe weer terug in je map zetten! O ja, en als je er nog problemen mee hebt, DM heeft alle bugs eruit gehaalt en hem opnieuw downloadbaar gemaakt, dus iedereen, download gewoon de gefixte versie!!! Banner+Avatar made by McCamel
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ach het maakt niet echt veel uit. het was maar een kleine zoo en ik heb de plaatjes nog. en ik kan de oehoe nog steeds gebruiken zolang ik maar geen paartje koop.(want ik wil ze wel blijven gebruiken omdat ze prachtig zijn!) Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt