Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Downloaden niet mogelijk vanaf Aurora Designs?
ZooHyena
Datum: Zaterdag, 19 Feb 2011, 17:02 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Stagiaire

Het kan aan mijn pc liggen maar ik krijg de downloads van aurora designs niet op mn pc. Altijd als ik hem net gedownload heb, krijg ik voordat ik het bestand normaal gepsroken zie een foutmelding. Hier staat in:
Er is voor deze bewerking geen progamma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Installeer een progamma of, als dit al geïnstalleerd is, maak een koppeling in het onderdeel standaardprogamma's van het configuratiescherm.Dit heb ik ook al bij enkele downloads op Zeta designs gehad(maar de meeste deden het wel gelukkig)

Ik vind dit erg jammer aangezien ik dus ook geen Radical Remake kan downloaden :( wat ik zeer jammer vind.

Weet iemand een oplossing? Ik zou het erg op prijs stellen! Aangezien ik niet weet wat ik moet doen met deze foutmelding, ik snap bijv. niet wat voor een progamma er geïnstalleerd moet worden?

Alvast bedankt,
ZooHyena ;)

BerichtHet kan aan mijn pc liggen maar ik krijg de downloads van aurora designs niet op mn pc. Altijd als ik hem net gedownload heb, krijg ik voordat ik het bestand normaal gepsroken zie een foutmelding. Hier staat in:
Er is voor deze bewerking geen progamma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Installeer een progamma of, als dit al geïnstalleerd is, maak een koppeling in het onderdeel standaardprogamma's van het configuratiescherm.Dit heb ik ook al bij enkele downloads op Zeta designs gehad(maar de meeste deden het wel gelukkig)

Ik vind dit erg jammer aangezien ik dus ook geen Radical Remake kan downloaden :( wat ik zeer jammer vind.

Weet iemand een oplossing? Ik zou het erg op prijs stellen! Aangezien ik niet weet wat ik moet doen met deze foutmelding, ik snap bijv. niet wat voor een progamma er geïnstalleerd moet worden?

Alvast bedankt,
ZooHyena ;)

Bericht getypt door - ZooHyena
Toegevoegd op 19 Feb 2011 om 17:02
cheetasuus
Datum: Zaterdag, 19 Feb 2011, 19:20 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

Kassa Medewerker

Bestand opslaan, en daarna map openen. ;)

BerichtBestand opslaan, en daarna map openen. ;)

Bericht getypt door - cheetasuus
Toegevoegd op 19 Feb 2011 om 19:20
ZooHyena
Datum: Zondag, 20 Feb 2011, 10:38 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

Stagiaire

ik heb het bestand opgeslagen tussen zoo tycoon 2(ik neem aan dat je hem daar gewoon op moet slaan) maar ik kan hem nu niet vinden tussen mijn bestanden daar.(tenminste als ik zoek naar zzzRadicalRemake_Part1.z2f, want zo heet die download tenslotte) doe ik nu iets verkeerd of ligt het nu aan mijn computer?

Edit: ook als ik hem op mijn bureaublas plaats krijg ik hem niet open.

Bericht veranderd door: ZooHyena - Zondag, 20 Feb 2011, 11:11
Berichtik heb het bestand opgeslagen tussen zoo tycoon 2(ik neem aan dat je hem daar gewoon op moet slaan) maar ik kan hem nu niet vinden tussen mijn bestanden daar.(tenminste als ik zoek naar zzzRadicalRemake_Part1.z2f, want zo heet die download tenslotte) doe ik nu iets verkeerd of ligt het nu aan mijn computer?

Edit: ook als ik hem op mijn bureaublas plaats krijg ik hem niet open.

Toegevoegd op 20 Feb 2011 om 10:38
Alexx
Datum: Zondag, 20 Feb 2011, 12:03 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker

Kassa Medewerker

Misschien heb je winzip of winrar nodig om het bestand te kunnen openenen, weet je zeker dat het een .z2f-bestand is en geen .zip- of .rarbestand? :p
BerichtMisschien heb je winzip of winrar nodig om het bestand te kunnen openenen, weet je zeker dat het een .z2f-bestand is en geen .zip- of .rarbestand? :p

Bericht getypt door - Alexx
Toegevoegd op 20 Feb 2011 om 12:03
ZooHyena
Datum: Zondag, 20 Feb 2011, 12:05 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

Stagiaire

Ja, dat weet ik zeker, en ik heb ook winrar....

BerichtJa, dat weet ik zeker, en ik heb ook winrar....

Toegevoegd op 20 Feb 2011 om 12:05
jarni
Datum: Zondag, 20 Feb 2011, 13:27 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 3

Member van het Seizoen
Verzorger

je moet het niet openen maar gewoon verplaatsen.
ik had ook dezelfde fout vroeger.
mischien is dat het.

Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Berichtje moet het niet openen maar gewoon verplaatsen.
ik had ook dezelfde fout vroeger.
mischien is dat het.

Bericht getypt door - jarni
Toegevoegd op 20 Feb 2011 om 13:27
ZooHyena
Datum: Woensdag, 09 Maa 2011, 16:30 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

Stagiaire

ja, maar tot daar kom ik nog niet eens. Hij geeft de foutmelding direct nadat de download klaar is...ik weet inmiddels al wel dat verplaatsen nodig is idd..maar tot dat stadium kom ik nog niet :(

Added (01 Maa 2011, 13:10)
---------------------------------------------
Ik ben ook het probleem tegengekomen bij Tesara. Ik zou enorm blij zijn als iemand een oplossing weet voor dit hoogst irritante probleem.

Added (07 Maa 2011, 11:04)
En ik kom nu zelfs het probleem bij Z-Studio tegen. Weet iemand wat ik bij het configuratiescherm moet aanvinken of iets dergelijks? Want daar verwijst de foutmelding naar..

Added (09 Maa 2011, 16:30)
Ik ben erachter gekomen dat het het aan een zf2-bestand ligt, want zip-bestanden en dergelijke werken wel. Maar weet iemand een oplossing zodat ik deze downloads wel kan krijgen?

Berichtja, maar tot daar kom ik nog niet eens. Hij geeft de foutmelding direct nadat de download klaar is...ik weet inmiddels al wel dat verplaatsen nodig is idd..maar tot dat stadium kom ik nog niet :(

Added (01 Maa 2011, 13:10)
Ik ben ook het probleem tegengekomen bij Tesara. Ik zou enorm blij zijn als iemand een oplossing weet voor dit hoogst irritante probleem.

Added (07 Maa 2011, 11:04)
En ik kom nu zelfs het probleem bij Z-Studio tegen. Weet iemand wat ik bij het configuratiescherm moet aanvinken of iets dergelijks? Want daar verwijst de foutmelding naar..

Added (09 Maa 2011, 16:30)
Ik ben erachter gekomen dat het het aan een zf2-bestand ligt, want zip-bestanden en dergelijke werken wel. Maar weet iemand een oplossing zodat ik deze downloads wel kan krijgen?

Toegevoegd op 09 Maa 2011 om 16:30
Terdo
Datum: Woensdag, 09 Maa 2011, 16:56 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 7

Curator

deze bestanden moet je opslaan.

Als je op de download klikt krijg je als het goed is een schermpje met erop openen en opslaan.
Dan moet je op opslaan drukken en m daar in de map plaatsen ;)

Always look on the bright side of life!
Berichtdeze bestanden moet je opslaan.

Als je op de download klikt krijg je als het goed is een schermpje met erop openen en opslaan.
Dan moet je op opslaan drukken en m daar in de map plaatsen ;)

Bericht getypt door - Terdo
Toegevoegd op 09 Maa 2011 om 16:56
ZooHyena
Datum: Woensdag, 23 Maa 2011, 19:09 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

Stagiaire

Ja, het is me gelukt ze in de map te krijgen, ik ga straks kijken of ze daadwerkelijk doen maar daar heb je 99% kans van, dus alvast bedankt iedereen!

Added (23 Maa 2011, 19:09)
Is er trouwens een downtime op Tesara bij de downloads? Want wanner ik op 'download' klik bij welke download dan ook, hij niet werkt(en ja ik ben wel ingelogd en heb me al voorgesteld enz.)

BerichtJa, het is me gelukt ze in de map te krijgen, ik ga straks kijken of ze daadwerkelijk doen maar daar heb je 99% kans van, dus alvast bedankt iedereen!

Added (23 Maa 2011, 19:09)
Is er trouwens een downtime op Tesara bij de downloads? Want wanner ik op 'download' klik bij welke download dan ook, hij niet werkt(en ja ik ben wel ingelogd en heb me al voorgesteld enz.)

Toegevoegd op 23 Maa 2011 om 19:09
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz