Probleem bij het downloaden van het museumpack
NielsG
Datum: Dinsdag, 27 Sep 2011, 19:48 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Hallo iedereen, Ik was opzoek naar het museumpack en heb het gevonden. Alleen lukt het me niet om hem te downloaden. Kan iemand mij helpen? Hier de link: http://z10.invisionfree.com/Z_studio_Forums/index.php?showtopic=496 En een plaatje: Groetjes Niels
McCamel
Datum: Dinsdag, 27 Sep 2011, 21:11 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Ik zie dat het een .exe bestand is en moet je het dus niet op de .zip of .zf2 bestand manier doen. David
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht Ik zie dat het een .exe bestand is en moet je het dus niet op de .zip of .zf2 bestand manier doen. David Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 27 Sep 2011 om 21:11
NielsG
Datum: Dinsdag, 27 Sep 2011, 21:27 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ J-aguaR , Hoe bedoel je dat?
Bericht @ J-aguaR , Hoe bedoel je dat?Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 27 Sep 2011 om 21:27
McCamel
Datum: Dinsdag, 27 Sep 2011, 21:53 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Je hebt .zip bestanden voor zoo tycoon om te downloaden. Bij deze soort moet je bij het downloaden op openen klikken. Je hebt ook .zf2 bestanden, waarbij je op opslaan moet klikken. Deze twee kom je het meest tegen. Je hebt ook nog andere soorten. Zoals je mischien bij het downloaden wel hebt gezien is dit een .exe bestand. Ik heb ooit dit pack ook gedownload, maar niet als .exe bestand. Ik weet niet hoe je dit bestand op deze manier moet downloaden, dus als jij beide soorten mogelijkheden uitprobeerd(openen en opslaan) en kijkt welke werkt, dan zal ik morgen nog even voor je zoeken naar de manier waarop je dit moet downloaden, en zal als het jou nog niet gelukt is je verder helpen zover ik kan. David
Bericht veranderd door: J-aguaR - Dinsdag, 27 Sep 2011, 21:57
Bericht Je hebt .zip bestanden voor zoo tycoon om te downloaden. Bij deze soort moet je bij het downloaden op openen klikken. Je hebt ook .zf2 bestanden, waarbij je op opslaan moet klikken. Deze twee kom je het meest tegen. Je hebt ook nog andere soorten. Zoals je mischien bij het downloaden wel hebt gezien is dit een .exe bestand. Ik heb ooit dit pack ook gedownload, maar niet als .exe bestand. Ik weet niet hoe je dit bestand op deze manier moet downloaden, dus als jij beide soorten mogelijkheden uitprobeerd(openen en opslaan) en kijkt welke werkt, dan zal ik morgen nog even voor je zoeken naar de manier waarop je dit moet downloaden, en zal als het jou nog niet gelukt is je verder helpen zover ik kan. David Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 27 Sep 2011 om 21:53
egbert
Datum: Donderdag, 29 Sep 2011, 19:45 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
3
Kroko vinder (Winaar krokie week)
Verzorger
Uploaded with ImageShack.us Dit is de uitleg waar je op moet klikken Daarna 40sec wachten dan op opslaan drukken en de z2f bestand naar de zt2 map kopieeren @J-aguar: het is geen exe maar een z2f bestand, ik weet niet wat jij hebt gedownload maar niet het goede bestand Egbert
Bericht Uploaded with ImageShack.us Dit is de uitleg waar je op moet klikken Daarna 40sec wachten dan op opslaan drukken en de z2f bestand naar de zt2 map kopieeren @J-aguar: het is geen exe maar een z2f bestand, ik weet niet wat jij hebt gedownload maar niet het goede bestand EgbertBericht getypt door - egbert Toegevoegd op 29 Sep 2011 om 19:45
McCamel
Datum: Donderdag, 29 Sep 2011, 20:55 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Ik denk dat ik in de war was, want nu zie ik ook dat het geen .exe bestand is Maar goed, een .z2f bestand weet Niels wel te downloaden denk ik. David
Bericht Ik denk dat ik in de war was, want nu zie ik ook dat het geen .exe bestand is Maar goed, een .z2f bestand weet Niels wel te downloaden denk ik. David Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 29 Sep 2011 om 20:55
NielsG
Datum: Dinsdag, 04 Okt 2011, 16:18 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Dankjewel iedereen. Hier mag een slotje op!
Bericht Dankjewel iedereen. Hier mag een slotje op! Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 04 Okt 2011 om 16:18
thomvonder
Datum: Dinsdag, 04 Okt 2011, 19:02 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Dan sluit ik het hierbij
Bericht Dan sluit ik het hierbij Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 04 Okt 2011 om 19:02