ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 10 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Hoi allemaal, ik ben sinds kort bezig met een kasteel te bouwen. dit is deels gelukt alleen ik vind de muren niet zo mooi. weet iemand een pack met kasteelmuren met muren van 5&6 hoog? of misschien packs, waar nou precies de spullen inzitten die een kasteel moet hebben... en heb je nog leuke ideeën, meld dat dan hier. de zoo is een tropical rainforest stijl (en ja, de slotgracht met krokodillen ligt er al)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
er is op norther sky's wel een pack genaamd het jungle pack met mooie objecten en op de plaatjes staan ook mooie muren maar ik weet niet of die bij het pack horen
gr.thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
0
Stagiaire
@ Real_thomas, bedankt! ik heb hem gedownload en is inderdaad erg handig, de andere dingen natuurlijk ook wel omdat het een kasteel in de jungle word. verder kwam ik ook nog het lori pack tegen met lianen, die erg handig zijn!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ja , er is ook zo'n soort ruine pack, op tesara, daar zijn ook wel handige dingen te downloaden, en op monster design works zijn ook nog dat soort dingen als bedden enzo. en owja, huiselijke objecten kun je vinden op z-studio
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
0
Stagiaire
@ timo13, @ Real_thomas, @ caspar1995, ik ben jullie alledrie heel erg dankbaar en kan voorlopig wel weer even vooruit, ik heb nu ook een soort tentenkamp gebouwd met jeremonster's camping pack: tents. alleen ik zoek nog een kampvuur van een goed formaat, iemand ideeën?
Added (12 Okt 2011, 07:28) --------------------------------------------- Hier kan wel een slotje op, mijn vraag is beantwoord. als er nog iedeeën zijn kunnen jullie me natuurlijk een pm sturen