ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 29 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Hallo bij mijn doen de downloads dat je bomen planten en rotsen overal kan plaatsen het niet en de download dat dieren in kleine hokken en in elke biome kunnen het niet want bij de uitdagingen als dieren van een kist naar een hok gaan blijven ze Krietiek hebben kan iemand mijn helpen Je mag me ook gewoon Marcel noemen.
0
Parkeerhulp
@NielsGuchelaar:dat doe ik maar heb toch probleem kan het mischien ligen welke vesie je download agezien meerdere mensen de zelfde soort downloads maakt? Je mag me ook gewoon Marcel noemen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Quote (Marcelboy)
Hallo bij mijn doen de downloads dat je bomen planten en rotsen overal kan plaatsen het niet en de download dat dieren in kleine hokken en in elke biome kunnen het niet want bij de uitdagingen als dieren van een kist naar een hok gaan blijven ze Krietiek hebben kan iemand mijn helpen
Zip. bestanden moet je openen en gelijk uitpakken en in de Zoo Tycoon map plaatsten. Daarna kopieër je ze in dezelfde map. Z2f. bestanden moet je opslaan en in de Zoo Tycoon plaatsen. Dan kopieër je ze naar een gepromineerde map en pak je ze uit. En kopieër je ze weer in de Zoo Tycoon map.
0
Parkeerhulp
ik pak de zip bestanden inderdaat uit ook wat McCamelzecht doe ik maar hoe controleer je dat er geen fouten gevonden zijn? Je mag me ook gewoon Marcel noemen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
Dat staat in het zelfde blaadje (of hoe je het ook noemt) als dat van het zip bestand openen. dat staat naast uitpakken. Het blauwe vinkje met eronder testen. Ik hoop dat het lukt.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
ik pak men bestanden niet uit hoor
ik dat probleem heb ik soms ook
je moet het bestand in de gecompriemeerde map(met de rits) naar je zt2 kopieren
dit deet jij waarschijnlijk al...
als ie erin staat ga je in de map en pak je het inzittene bestand eruit (knippen) en plakt het terug in de map zt2 (zodat ze allebij in dezelfde map staan)