ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
ik heb heel vaak het probleem dat als ik een bassin wil maken en ik heb iets niet goed gedaan, dus wil ik dan dat stuk verwijderen dan blijft het spel hangen en is alles uit mijn zoo weg en alleen de bassin muur staat dan nog of als het bassin automatisch moet vullen met water (als je het bassin rond maakt) dan vult mijn hele zoo zich met water
ik denk dat dit aan een download licht, maar weet niet welke weet een van jullie dat??
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Gewoon alle recente downloads verwijderen en dat verwijder je uiteindelijk de foute download en dan heb je hem!!! groetjes van laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar, maar ik heb het bij al mijn bassinmuren zelfs die al van zt2 zijn dus het ligt niet aan 1 bassinmuur maar misschien zit het wel een bassin muur, dus ga ze even allemaal verwijderen denk ik
jij hebt er nooit last van dus dan hoef je het ook niet uitteproberen, want dan zou het bij al je bassinn muren zijn dus dan ligt het denk ik aan mijn spel ofzo
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ timo13, ik heb ook zo al iets voorgehad, alle iets gelijkaardig... mijn zo vulde zich niet met water,maar mijn spel viel gewoon uit, als ik het spel vervolgens terug opstartte was mijn zo gewoon verdwenen. maar er kwam wel iets anders in de plek... een zoo van SZE gemengd met de zoo die crashte... en het rare eraan was dat ik zijn stable pack 5 minuten voor de crash had gebruikt, na de crash was dat de zoo van de foto's bij de download van het stable pack...
dus waar ik eigenlijk heen wil gaan: heb jij onlangs het stable pak in je zoo gebruikt?? en dan waarschijnlijk specifiek de bassin muren(die deuren dat erbij zitten)
of het er veel mee te maken heeft weet ik niet als je het stable pack niet hebt gebruikt... maar het heeft waarschijnlijk wel iets met SZE te maken dus misschien moet je gewoon alle SZE downloads verwijderen...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 696 Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ timo13, ik weet 100% zeker dat het aan de ingangsverwijderings hack ligt. Alleen die moet je verwijderen, of je moet geen pad onder de ZOO's meer verwijderen. Alleen de ingang, niks anders. Dan kan je op die lege plek zelf een ingang maken.