ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 74 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
hoi allemaal ik heb de hack op deze site gedownload waardoor mijn dieren onbeperkte ruimte nodig hebben maar als ik het dier in een kooi plaats zeurt ie nog steeds over te weinig ruimte hoe kan dit en als je een andere download van deze hack vind mag je die hier ook plaatsen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ Skyrider1, het werkt alleen bij dieren die je voordat je die hack hbt gedownload al had. ik had hetzelfde probleem, veder geloof ik dat hier al topics over zijn.
gr.thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
@ Aurlord, De crew bepaalt of er een slotje op mag of anders de opener van het topic en niet iemand anders!!! En daarbij hier was volgens mij nog geen topic over dus blijft hij gewoon open
Ik verplaats hem alleen wel naar het goede download gedeelte Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ NielsGuchelaar, de hack werk ook voor gedownloade dieren horen , hun oorspronkelijke versie moet allen een zt2 komen(hun gedrag moet dus gelijk zijn)
@ Skyrider1, probeer eens met een gewoon zt2 dier, misschien had je juist toevallig een genomen waarbij de hack niet van toep. is