GEZOCHT: Lazy Ranch & boerderij dieren
egbert
Datum: Donderdag, 16 Feb 2012, 17:57 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
3
Kroko vinder (Winaar krokie week)
Verzorger
hey Ik ben bezig met een zoo en ik wou een kinderboerderij maken, Dus ik ben opzoek naar boerderij dieren. Ik vond Lazy Ranch maar de links zijn doet Dus zou iemand mij kunnen PB'en dan PB ik je mijn e-mail. Of als iemand andere boerderij dieren weet hoor ik het ook graag. Egbert P.S. ik heb AVES 1&2 al (kip/haan)
Bericht hey Ik ben bezig met een zoo en ik wou een kinderboerderij maken, Dus ik ben opzoek naar boerderij dieren. Ik vond Lazy Ranch maar de links zijn doet Dus zou iemand mij kunnen PB'en dan PB ik je mijn e-mail. Of als iemand andere boerderij dieren weet hoor ik het ook graag. Egbert P.S. ik heb AVES 1&2 al (kip/haan) Bericht getypt door - egbert Toegevoegd op 16 Feb 2012 om 17:57
Real_thomas
Datum: Donderdag, 16 Feb 2012, 18:04 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
gebruik slice's boer goat... paarden zijn er genoeg. gebruik het varken van ZTW gebruik de witte koeien van ZTW en ezels van het donkey pack van Slice PS. hoort dit niet in het ''Waar kan ik de volgende download vinden'' topic??
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht gebruik slice's boer goat... paarden zijn er genoeg. gebruik het varken van ZTW gebruik de witte koeien van ZTW en ezels van het donkey pack van Slice PS. hoort dit niet in het ''Waar kan ik de volgende download vinden'' topic?? Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 16 Feb 2012 om 18:04
egbert
Datum: Donderdag, 16 Feb 2012, 18:15 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
3
Kroko vinder (Winaar krokie week)
Verzorger
Nee, want het is eigenlijk een vraag wie Lazy Ranch heeft,
Bericht Nee, want het is eigenlijk een vraag wie Lazy Ranch heeft, Bericht getypt door - egbert Toegevoegd op 16 Feb 2012 om 18:15
robje
Datum: Vrijdag, 17 Feb 2012, 12:17 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
op NS staat ook iets van WOI packs en een packs is een boerderij pack met stallen, met een paar dieren en nog wat andere spullen robje
http://img833.imageshack.us/img833/8152/logorobje.png
Bericht op NS staat ook iets van WOI packs en een packs is een boerderij pack met stallen, met een paar dieren en nog wat andere spullen robje Bericht getypt door - robje Toegevoegd op 17 Feb 2012 om 12:17
raymondhoek
Datum: Vrijdag, 17 Feb 2012, 12:23 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
@ egbert , Ik heb er ergens iets van leggen ja een schaap en een lama en een eend dacht ik, maar die zijn nu niet echt meer bij de tijd. Raymond
Bericht @ egbert , Ik heb er ergens iets van leggen ja een schaap en een lama en een eend dacht ik, maar die zijn nu niet echt meer bij de tijd. Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 17 Feb 2012 om 12:23
hananas59
Datum: Maandag, 19 Maa 2012, 08:06 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
in aves 2 zit een kip die kun je vinden op het forum van ztabc
Bericht in aves 2 zit een kip die kun je vinden op het forum van ztabc Bericht getypt door - hananas59 Toegevoegd op 19 Maa 2012 om 08:06
ruben
Datum: Vrijdag, 23 Maa 2012, 15:34 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik heb LR op mn computer het is 22.6 mb groot ik kan hem doorsturen via hotmail pb me en geef effe je e-mail dan zal ik het spoedig doorsturen
Bericht Ik heb LR op mn computer het is 22.6 mb groot ik kan hem doorsturen via hotmail pb me en geef effe je e-mail dan zal ik het spoedig doorsturen Bericht getypt door - ruben Toegevoegd op 23 Maa 2012 om 15:34