GEZOCHT: Lazy Ranch & boerderij dieren
egbert
Datum: Donderdag, 16 Feb 2012, 17:57 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
3
Kroko vinder (Winaar krokie week)
Verzorger
hey Ik ben bezig met een zoo en ik wou een kinderboerderij maken, Dus ik ben opzoek naar boerderij dieren. Ik vond Lazy Ranch maar de links zijn doet Dus zou iemand mij kunnen PB'en dan PB ik je mijn e-mail. Of als iemand andere boerderij dieren weet hoor ik het ook graag. Egbert P.S. ik heb AVES 1&2 al (kip/haan)
Bericht hey Ik ben bezig met een zoo en ik wou een kinderboerderij maken, Dus ik ben opzoek naar boerderij dieren. Ik vond Lazy Ranch maar de links zijn doet Dus zou iemand mij kunnen PB'en dan PB ik je mijn e-mail. Of als iemand andere boerderij dieren weet hoor ik het ook graag. Egbert P.S. ik heb AVES 1&2 al (kip/haan) Bericht getypt door - egbert Toegevoegd op 16 Feb 2012 om 17:57
Real_thomas
Datum: Donderdag, 16 Feb 2012, 18:04 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
gebruik slice's boer goat... paarden zijn er genoeg. gebruik het varken van ZTW gebruik de witte koeien van ZTW en ezels van het donkey pack van Slice PS. hoort dit niet in het ''Waar kan ik de volgende download vinden'' topic??
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht gebruik slice's boer goat... paarden zijn er genoeg. gebruik het varken van ZTW gebruik de witte koeien van ZTW en ezels van het donkey pack van Slice PS. hoort dit niet in het ''Waar kan ik de volgende download vinden'' topic?? Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 16 Feb 2012 om 18:04
egbert
Datum: Donderdag, 16 Feb 2012, 18:15 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
3
Kroko vinder (Winaar krokie week)
Verzorger
Nee, want het is eigenlijk een vraag wie Lazy Ranch heeft,
Bericht Nee, want het is eigenlijk een vraag wie Lazy Ranch heeft, Bericht getypt door - egbert Toegevoegd op 16 Feb 2012 om 18:15
robje