ff alle reskin's van de dieren uit rr verwijderen daar licht het aan heb ik ook gehad Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ Marcelboy, met eextra downloads bedoel ik niet andere reskins, maar de zeskins van de olifant en de andere andere dieren die AD heeft uitgebracht, deze bevatten (volgens mij) bugs die dat tot gevolg hebben...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 29 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Zal kijken
Added (05 Jun 2012, 16:40) --------------------------------------------- Het probleem is er nog ik denk. Ik denk soms dat het aan mijn pc licht maar dit is al de derde pc waar ik het op test.
@ Marcelboy, Haal rr er ff af en zet hem er opnieuw op miss. helpt het? Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
0
Parkeerhulp
@ wollykonijn ik wilde het net proberen maar ben vergeten hoe je ook alweer bij je mapjes van downloads komt die al in de game zitten( ik gebruikte een link en heb hem perongeluk verwijder) zou jij of iemand anders even kunnen helpen.
Added (05 Jun 2012, 17:40) --------------------------------------------- Ik heb mischien het probleem gevonden maar om het zeker te weten moet ik eerst zoo tycoon 2 opnieuw instaleren.
@ Marcelboy, Kijk op NS bij AD downloads en zo kom je in je zt2 map: program files>microsoft games>zt2 Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
0
Parkeerhulp
Het probleem is opgelost. Heb altijd me downloads in het verkeerde mapje gedaan hoe dom kan iemand zijn? Niet zo dom als mij. Hier mag een slotje op. Je mag me ook gewoon Marcel noemen.