ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ik gebruik ook verzorgers, maar pas als mijn park te groot wordt om helemaal zelf te verzorgen. Maar bij het begin, meestal de eerste 5 jaar of zo als mijn park nog niet zo groot is, verzorg ik alles zelf. Verzorgers en onderhoudsmedewerkers kosten mij dan nog teveel geld en zijn "geldverspilling".
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 55 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik plaats geen verzorgers, net zoals ik geen dieren plaats (behalve bij ZTAO). ^^ Ze zeuren teveel naar mijn mening. Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 19 Prijzenkast:
0
Stagiaire
@ Olaf2000, waarom heb je dan zoo tycoon? ik gebruik ze wel maar ik geef ze elk een eigen gebied zo zeuren ze veel minder en gaan ze niet met 20 man naar hetzelfde ding om dan te zeuren dat ze er niet bij kunnen.
er moet eigenlijk een hack zijn net als voor bezoekers; dat je ze onzichtbaar kan maken, dat is veel handiger ik hoop echt dat er ooit zo'n hack komt!!!! veel groetjes van mij
Datum: Donderdag, 01 Nov 2012, 21:34 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ arneb, helemaal gelijk. Want wat is een dierentuin zonder verzorgers. Ik ken geen dierentuin die maar één baas had en die ook gelijk als enige alle verzorging in het hele park deed.
Bericht veranderd door: Mark_23 - Donderdag, 01 Nov 2012, 21:34
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik gebruik ze bijna nooit, ze zijn net zo irritand als bezoekers! Op de foto staan ze altijd voor de dieren en als ze er zijn dan zitten ze alleen maar op bankje dus daarom sluit ik ze op, net als Jeweetwelwie! Made by Real-Thomas.
Bericht veranderd door: Zoojong - Vrijdag, 02 Nov 2012, 20:44