ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
En waarom de hangende borden Max. Je moet je bericht ondersteunen!! Dus, zeggen waarom je dat vindt. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
De Hangende borden zijn echt mega cool. De Vogel-Ingang is ook echt prachtig. Ik vraag me af of daaraan nog gewerkt word.
Voor dat soort vragen moet je eigenlijk bij het REY gedeelte wezen, Maar het antwoord is heeel af en toe. De leden van REY zijn op dit moment allemaal voor zich zelf bezig, hierdoor gebeurt er heel weinig aan REY, vandaar
Ik vind de nieuwe muren van Ray (tot nu toe ) het mooist. Kunnen we eindelijk die lelijke zoomuren weg werken! En de verblijven worden ook veel realistischer
Dit gaat over "REY", Niet mij (Raymond) XD Ik heb een eigen topic bij de ZT2 design forum...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 99 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
Ik vind de lage bakstenen glas muren, om het zo maar even te zeggen (ben de naam kwijt) toch de allermooiste. Ze passen bij veel verblijven en het staat ook nog erg leuk. Vooral bij verblijven waar water voorlangsloopt Hi, ik ben Gerben ;) En zo wil ik ook graag genoemt worden.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 63 Prijzenkast:
2
Kassa Medewerker
Ik heb niet echt een lievelings REY download... ze zij allemaal even mooi! Maar het jammere aan die lage glasmuren is dat ze niet de hoogte hebben van de normale lagen muren Maarja, dat heb ik opgelost door er bakstenen bassinmuren aan vast te maken. Noem mij maar gewoon Tom ;)