ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 59 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
maar ik vind het zo fijner, omdat ik dan hoge bomen kan plaatsen in overdekt verblijf want ik heb het tree resize hack en dan zijn de bomen hoger dus daarom maak ik zo hoog mogelijke binnenverblijven
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
mooie update. verder kan ik er nog niet veel over zeggen want het zijn maar drie plaatjes . maar als ik eerlijk moet zijn ben ik het wel met timo13 eens. maar nog veel succes.
Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
0
Kassa Medewerker
de nieuwe update:
de verbinding met het verblijf van het mannetje en het nieuwe verblijf van de vrouwtjes
het verblijf van de vrouwtje dat nog niet klaar is uiteindelijk mogen het mannetje en de vrouwtjes bij elkaar
nu nog de overzichtsfoto van wat er nu is
volgende keer - het verblijf is af - en de vrouwtjes indische antilopen
robje
Added (30 Jan 2012, 20:13) --------------------------------------------- de update komt pas morgen middag of avond, ik denk 's middags want morgenmiddag ben ik altijd 's middags vrij dus dan heb ik de meeste tijd
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ziet er leuk uit! Maar ik vind de binnenverblijf toch wel te hoog hoor.. Misschien wat lage beplanting er in dan? En wat beplanting buiten de verblijven?
0
Kassa Medewerker
de beplanting buiten de verblijven ga ik niet in de update van morgend doen maar de volgende dus dat komt en de beplanting in de verblijven ga ik ook nog misschien doen
robje
Added (31 Jan 2012, 14:06) --------------------------------------------- de nieuwe update
update 3
de nieuwe ingang van het OpvangCentrum vd Heijden (OCH) het park is ondertussen ook al geopend
hier is een plantenbak, waar planten inkomen in de volgende update (4)
een deel van de muur is klaar
de vrouwtjes indische antilopen het zijn er drie in totaal
twee verblijven in de bouw
volgende keer meer
robje
Added (31 Jan 2012, 16:07) --------------------------------------------- morgen komt update 4
robje
Added (31 Jan 2012, 18:35) --------------------------------------------- hier in kun je de dieren zien die ik heb
indische antilope
astublieft plaats reacties, het wordt verplaats naar morgenmiddag (vr), want vrijdag ben ik om 10.45 uit