Datum: Zaterdag, 06 Aug 2011, 21:45 | Bericht # 31
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Het ziet er goed uit met dat pack van snowleo!!! Echt heel mooi met die koepel, en je verbljven zijn ook lekker groen en groot genoeg voor de dieren!!! Mooi gedaan en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 59 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Timo13:hoe heet die mangrove boom bij het eerste plaatje de achterste boom en bij tweede plaatje die boom in het nijlpaardenverblijf in die koepel, want ik heb hem volgens mij als download op mijn computer maar ik kan hem niet terug vinden bij mijn downloads en die boom heb ik nodig voor mangrove verblijfen dus wil even zeggen hoe die heet
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Het oude desert-deel vind ik erg mooi, het lijkt net alsof je in de hal zelf staat. Maar de download waarmee je het hebt gebouwd heb ik zelf ook. Maar ik kan het niet voor elkaar krijgen om de muren goed te plaatsen. Kun je me een pb met uitleg sturen. Alvast bedankt.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 19 Prijzenkast:
0
Stagiaire
zucht jammer dat er geen plaats meer is is in brussel voor een zoo anders konden ze jouw zoo als voorbeelt gebruiken en als ze er komt ben ik zeker een bezoeker
wow he dit is zo cool lang niet meer gekeken vooral de desserthal ziet er mooi uit alleen een beetje kaal om het huisje heen en de tropical hal......... gewoon GEWELDIG en weer die namen jammer dat je bull weg moest maar hoe kon het dat je olifanten er zo anders uitzagen? gr. Zooza (sorry voor de lange tekst )
klinkt inderdaad heel leuk maar voor de desserthall kan je ook kamelen downloaden op Zoo Tycoon Portaal de wilde kameel heel erg handing ik heb hem ook groetjes en veel succes Zooza
Added (13 Sep 2011, 17:28) --------------------------------------------- trouwens het valt me net op dat dat huis vóór de desserhall is er bij die bankjes en bij het haardvuur mist er een blokje pad