ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
zoals ik had belooft... de eerste foto's uit biotropo zoo!
je begint in het aziatische gebied met tijgers en orang utans. misschien later nog wel meer dieren, maar ik heb al ooit een aziatisch deel gemaakt en heb er nu wat minder inspiratie voor
tijgers:
en een hall met een enorm groot bassin! dit zal een deel van amerika worden
zoals je ziet is het bassin nog niet af en er zal nog veel beplant moeten worden want het moet natuurlijk wel op een rivier jungle gaan lijken
mooie volière ben benieuwd naar meer! en hoe het er uit gaat zien! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
een winterspecial zoo:
ik zal hier een speciaal topic voor aanmaken want wil er een leuk en groot verhaal bij gaan doen het is een soort wildlife park maar dan voor dieren die van de kou houden ;D
hier alvast wat foto's
orka's dit is eigenlijk een stuk zee, we hebben hier 4 orka's uitgezet en het meest van de tijd zijn ze gewoon heel dicht bij het park en nemen zo vriendjes mee! de orka's zijn afkomstig van zoo's die te kleine bassins voor ze hadden wij houden alles bij van geboortes tot... in het gehele gebied
poolvossen
de ijsberen: ze hebben een imens groot verblijf, maar we moeten het jammer genoeg wel met hekwerk afzetten om te voorkomen dat ze andere dieren opeten! (ben de beplanting helemaal vergeten )
en een stukje voor de muskusosen ( of hoe je dat ook schrijft!)
hoop dat jullie het mooi vinden! het is natuurlijk nog langer niet af, en moet nog veel verbeteren maar je kunt al zien waar het op moet gaan lijken