leuk gemaakt misschien kan je dat karkas bij de edelherten weghalen, dat ziet er misschien iets schoner uit ik zie net dat dat geen futen waren maar kluten misschien kan je de bassinmuren bij de zeehonden iets lager doen veel succes verder groetjes van ZooZa
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
ziet er top, kan er eigenlijk niets op aanmerken, ik zou wel niet graag door vogelpoep lopen
ik heb nog wel een hint voor het filmen zelf... de dieren zijn vaak niet goed te zien omdat ze te ver staan als je dan de camera pakt kan je inzoomen op de de dieren zo zijn ze beter tezien... je ziet het veel in ander zt2 fimpjes...
Mooie update @ egbert goed beplant mooie kooien goed gebouwt allemaal alleen: Nu is er bij de everzwijnen een karkas en je stond in vogelpoep :p
Everzwijnen eten vlees du daar laat ik ze staan. Over die vogelpoep, daar was in de vorige update een verblijf met vogels en die verzorgers doen niet echt veel...
Quote (krieke668)
ik heb nog wel een hint voor het filmen zelf... de dieren zijn vaak niet goed te zien omdat ze te ver staan als je dan de camera pakt kan je inzoomen op de de dieren zo zijn ze beter tezien... je ziet het veel in ander zt2 fimpjes...