ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 111 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Hallo en welkom bij Natural Zoo. Dit dierenpark is de 2de zoo van de stichting T.Z.P (Thyrone's Zoological Parks), en de directeur van die stichting is Thyrone Albers.
Het verhaal:
er was een en jongen die eens een soort dieren en natuur stichting wilde oprichten. en op een dag, is zijn verre oom, Ty Albers overleden. hij bezat een hele grote vlakte en had veel geld, en dat kreeg ik. op die grote vlakte, begon ik een dierentuin te maken, Dierenpark Almere. En ook de stichting T.Z.P. ik wil veel verschillende gebieden op verschillende plaatsen gaan kopen, en daarop dierentuinen bouwen. zo ga ik ook weer beginnen met ZTAO en ook gewoon hier.
Het doel: Wij hebben verschillende doelen. 1. Wij willen met bedreigde dieren gaan fokken. 2. Wij willen dat de mens kennismaakt met de natuur en het gaat waarderen en beschermen. 3. En wij willen dat de dieren zich hier thuis voelen en net zo gaan gedragen als in de natuur.
Zeg een dier en ik laat dat 2 uur later zien Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P
0
Horeca Medewerker
Wollykonijn, sorry dit is mijn fout, alleen ik wil eerst een paar kleine dieren doen ik denk als 4de of 5de dat dan de olifant komt. Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P
Doe dan maar een kangaroe, ik hoop dat het niet te veel wordt Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Donderdag, 21 Jun 2012, 12:49 | Bericht # 9
0
Horeca Medewerker
oke ik begin vanavond met bouwen. De dieren zijn: 1. genetkat 2. Europese Otter 3. kangaroe 4. Toekans 5. indische olifant 6. doodshoofdaapjes 7. syrische bruine beer Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P