ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 22 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Hoi allemaal,
Omdat in mijn oude topic al veel verschillende dierentuinen zijn geshowed, wil ik voor mijn nieuwe dierentuin een nieuw topic starten. Hopelijk wordt alles hierdoor overzichtelijker Laten we beginnen.
Gelre Zoo is, zoals de naam al verklapt, een dierentuin gelegen in het mooie Gelderland. De tevredenheid van de dieren en bezoekers is een prioriteit van de dierentuin.
Ingang
We lopen richting het eerste verblijf
En het eerste verblijf... Met welk beestjes? Capibara's Duh
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Ziet er heel goed uit maar ik vind vooral je ingang leuk, een keer wat kleins en simpels maar 1 tip ik zie bij de Capibara's op de achtergrond het binnenverblijf (denk ik) daar zie je zo'n groot gapend gat voor de dieren om naar binnen te kunnen dat is niet erg realistich, je zou kunnen proberen met planten of stenen dat weg te werken Always look on the bright side of life!
Datum: Donderdag, 30 Aug 2012, 20:08 | Bericht # 7
Muisjep
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 22 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Quote (harry)
wow! door alles met gras te beplanten is het net echt!! dit is een grote ontdekking! super!
Haha, ja, klopt. Dit zag ik ook bij iemand anders Dankje
Quote (jeffrey)
Ziet er heel goed uit maar ik vind vooral je ingang leuk, een keer wat kleins en simpels maar 1 tip ik zie bij de Capibara's op de achtergrond het binnenverblijf (denk ik) daar zie je zo'n groot gapend gat voor de dieren om naar binnen te kunnen dat is niet erg realistich, je zou kunnen proberen met planten of stenen dat weg te werken
Gedaan Bedankt
Added (30 Aug 2012, 20:08) --------------------------------------------- En we zijn weer een stapje verder
We lopen richting de eerste verblijven. Zoals je kunt zien is alles wat meer aangekleed
Dit is het pad langs het capibara verblijf.
Maar je kunt ook langs het dromedaris verblijf. Rechts moet nog aangekleed worden