@ rymafra, leuke update mooie verblijfen maar ik zou wat bio remake's en andere remake's gebruiken en verder heb ik niks te zegen een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Hoi ik begin weer met dit topic...
Ik ga alleen losse verblijven showen!!! Alleen ik weet nooit welk dier, hoeveel etc.
Dus jullie mogen een lijstje invullen: ( dit kan je ook doen als je geen inspiratie meer hebt )
Diersoort (eventueel link om te downloaden): Aantal : Bijzonderheden :
Dus bijvoorbeeld:
Diersoort: Dwergnijlpaard Aantal: 2xM 2xV Bijzonderheden: Moet via tank-raam te bezichtigen zijn, moeten van elkaar kunnen gescheiden worden, binnenhok in grot-stijl
Ik zal dankbaar zijn als jullie zo`n lijst invullen!!!
Rood = Afgekeurd ( PM voor reden ) Blauw = nog niks mee gedaan Oranje = al een ontwerp Groen = mee begonnen Grijs = bijna klaar Paars = Af en wordt snel geshowd
Doei!!! WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Bericht veranderd door: rymafra - Woensdag, 07 Nov 2012, 17:09
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 75 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
dan hak ik de knoop wel door
Diersoort : nijlkrokodil Aantal : 1V&1M Bijzonderheden : het moet lijken dat de dieren in een natuurlijke omgevind zit en dat je zo min mogelijk de muren en tankwall ziet ook moet het van zoal boven als onder water te bezichten zijn
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:9
Kassa Medewerker
Diersoort: 2 soorten dolfijnen (je mag kiezen welke) Aantal: Min 1xm + 2xv per soort Bijzonderheden: Geen show, groot verblijf waar de dieren samen verblijven en waar bezoekers ze zowel boven als onder water kunnen bewonderen, aparte aangrenzende verblijven om de soorten en/of mannetjes te scheiden, volledig afzonderlijk quarantaineverblijf. Dit alles in een tropische eiland stijl.