ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
@ boerroel545, Dankje! Morgen een mega-update om 9:00!!! --------------------------------------------- MEGA UPDATE Trouwens die kleintjes waren er samen 1!
Hier is de ingang: Hier het pinguïn's: Manenwolven: http://img266.imageshack.us/img266/1982/pic7y.jpg Schoenbekooievaren: Babiroessa's: Withandgibon: Overvieuw: Zo voorlopig de laatste update volgende week komt er weer een! Made by Real-Thomas.
Bericht veranderd door: Zoojong - Zondag, 11 Nov 2012, 11:03
0
Parkeerhulp
@ Mark_23, Bedankt, het was ook bedoeld als bos . @ ZooM, Tja ik zal in het proberen. @ boerroel545, Ik was ook van plan om er een nieuw verblijf bij te maken naast de stokstaarten*! *Volgende update.
Added (11 Nov 2012, 13:25) --------------------------------------------- Nieuwe plattegrond:
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 51 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Kassa Medewerker
ziet er goed uit vooral de ingang met dat houd er boven alleen bij de wit had gibbons moet je echt de beplanting voor het hek weg halen want zo zie je de dieren niet
0
Parkeerhulp
@ Mark_23, Zo, dat is snel geraden, En het is zelfs goed Je krijgt de prijs morgen via PB! (Ik dacht dat hij nogal moeilijk was) Binnenkort is er weer een fragment! Made by Real-Thomas.