Michelaar's zoo's
Bericht steeling13, haha lol laraatje2008 en krieke668, bedankt voor jullie reacties nieuwe update van populierpark als we verder gaan waar we de vorige update zijn gestopt, krijg je dit we gaan verder en kunnen twee kanten op wij gaan naar rechts. hier is african grasslands we zien meteen een restaurant. daarna gaan we een heuvel op. je hebt uitzicht op het eerste verblijf. zijn naam is eikenbron hier zitten secretarisvogels dan zien wij nog een verblijf genaamd de rots vallei hier wonen honingdassen al we verder komen, is African grasslands ten einde dit was update 2. reageer als eerste om een prijs te winnen!Bericht getypt door - Michelaar Toegevoegd op 10 Apr 2013 om 13:44
Remeo
Datum: Woensdag, 10 Apr 2013, 17:04 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3
Kassa Medewerker
2 maanden geleden wist ik niet eens dat er downloads bestonden. Nu zou ik niet meer zonder willen. Cool van jou dat je dat je een zoo zonder downloads maakt. Ik ben zelf een slechte bouwer dus ga ik je niet bekritiseren. Tot nu toe vind ik het wel mooi maar it don't catch my eye zeg maar. Ik kijk uit naar je volgende update.
Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Bericht 2 maanden geleden wist ik niet eens dat er downloads bestonden. Nu zou ik niet meer zonder willen. Cool van jou dat je dat je een zoo zonder downloads maakt. Ik ben zelf een slechte bouwer dus ga ik je niet bekritiseren. Tot nu toe vind ik het wel mooi maar it don't catch my eye zeg maar. Ik kijk uit naar je volgende update. Bericht getypt door - Remeo Toegevoegd op 10 Apr 2013 om 17:04
Michelaar
Datum: Woensdag, 10 Apr 2013, 17:16 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 1
Kassa Medewerker
@ Remeo , bedankt voor je reactie, en je hebt als eerste gereageerd,dus mag je een nieuw deel van Afrika uitzoeken kies uit Savanna, tropic Woods of africa, of african desserts. kies maar en laat e het weten in een reactie. iedereen, reacties zijn nog welkom.
Eigenaar van McCain Zoo!
Bericht @ Remeo , bedankt voor je reactie, en je hebt als eerste gereageerd,dus mag je een nieuw deel van Afrika uitzoeken kies uit Savanna, tropic Woods of africa, of african desserts. kies maar en laat e het weten in een reactie. iedereen, reacties zijn nog welkom.Bericht getypt door - Michelaar Toegevoegd op 10 Apr 2013 om 17:16
Remeo
Datum: Woensdag, 10 Apr 2013, 17:26 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 3
Kassa Medewerker
YEAAH ik heb de prijs gewonnen UHMMM ik kies voor........Tropic Woods Of Africa! ( omdat het zo lekker klinkt
Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Bericht YEAAH ik heb de prijs gewonnen UHMMM ik kies voor........Tropic Woods Of Africa! ( omdat het zo lekker klinkt Bericht getypt door - Remeo Toegevoegd op 10 Apr 2013 om 17:26
dierenrakker
Datum: Woensdag, 10 Apr 2013, 17:34 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
@ Michelaar , ik vind het een leuke dierentuin, ook een grappige naam, ook zijn mooie hokken en leuke dieren. ik vind het leuk dat je namen bij de verblijven zet.
ik ben dierenrakker
Bericht @ Michelaar , ik vind het een leuke dierentuin, ook een grappige naam, ook zijn mooie hokken en leuke dieren. ik vind het leuk dat je namen bij de verblijven zet.Bericht getypt door - dierenrakker Toegevoegd op 10 Apr 2013 om 17:34
Kit_Fisto
Datum: Woensdag, 10 Apr 2013, 17:45 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
OMG! een zoo zonder downloads xD. dat zie je ook nergens! maar zonder de downloads vindt ik dat je een erg mooie dierentuin maakt! blijf zo door gaan gr. Marijn^_^
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht OMG! een zoo zonder downloads xD. dat zie je ook nergens! maar zonder de downloads vindt ik dat je een erg mooie dierentuin maakt! blijf zo door gaan gr. Marijn^_^ Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 10 Apr 2013 om 17:45
KoenZoo
Datum: Woensdag, 10 Apr 2013, 18:16 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 2
Kassa Medewerker
Ziet er leuk uit, ben benieuwd wat je er verder van kan maken! Die stenen muren bij de dassen zijn trouwens ook leuk. Doet me op de een of andere manier aan het Engelse platteland herinneren (van films, ben er nog nooit geweest hoor :P).
Bericht Ziet er leuk uit, ben benieuwd wat je er verder van kan maken! Die stenen muren bij de dassen zijn trouwens ook leuk. Doet me op de een of andere manier aan het Engelse platteland herinneren (van films, ben er nog nooit geweest hoor :P). Bericht getypt door - KoenZoo Toegevoegd op 10 Apr 2013 om 18:16
Michelaar
Datum: Woensdag, 10 Apr 2013, 18:43 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Kassa Medewerker
@ KoenZoo, ja dat klopt, vind ik ook. ik vind het ook toepasselijk @ Remeo , is goed, ik ben ermee bezig. @ dierenrakker , @ Kit_Fisto , bedankt voor jullie reacties Ik was de overzichtsfoto's vergeten, dus bij deze de eikenbronnen rots vallei en, een kleine teaser voor tropic Woods of africa dit waren de overzichtfoto's deze oproep hebben wij opgehangen in ons park: GEZOCHT:BOUWVAKKERS AANTAL:3
Eigenaar van McCain Zoo!
Bericht veranderd door: Michelaar - Woensdag, 10 Apr 2013, 18:46
Bericht @ KoenZoo, ja dat klopt, vind ik ook. ik vind het ook toepasselijk @ Remeo , is goed, ik ben ermee bezig. @ dierenrakker , @ Kit_Fisto , bedankt voor jullie reacties Ik was de overzichtsfoto's vergeten, dus bij deze de eikenbronnen rots vallei en, een kleine teaser voor tropic Woods of africa dit waren de overzichtfoto's deze oproep hebben wij opgehangen in ons park: GEZOCHT:BOUWVAKKERS AANTAL:3 Bericht getypt door - Michelaar Toegevoegd op 10 Apr 2013 om 18:43
boerroel545
Datum: Woensdag, 10 Apr 2013, 19:00 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 9
Curator
@ Michelaar , ziet er goed uit wat je allemaal wel niet kan maken zonder downloads ik ben benieuwd naar meer
Bericht @ Michelaar , ziet er goed uit wat je allemaal wel niet kan maken zonder downloads ik ben benieuwd naar meerBericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 10 Apr 2013 om 19:00
Michelaar
Datum: Woensdag, 10 Apr 2013, 19:03 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Kassa Medewerker
@ boerroel545, bedankt voor je reactie. Welkom bij ZOPALA. je zou misschien denken, waarom zijn we niet in zoo palace? nou, saar had een nieuwe dierentuin ontdekt. ze vond het geweldig. ze adviseerde ons om hier te gaan kijken. Saar is er nu niet. nou, we gaan beginnen. aangekomen zien we een pad naar een nieuw verblijf van tropic Woods of africa Hier zitten ringstaartmaki's. wat zijn ze lief! terwijl we naar het volgende verblijf lopen, zien we een toilet. moet iemand aar de wc? dan lopen we verder. het pad wordt nu van zand. Hier is het volgende verblijf aha, hier zitten bongo's. wat een mooie waterval NOG EEN VERBLIJF? wat een mooie berg met water en.............. Okapi's Dit was zopala voor vandaag, hoop dat u ervan genoten had. tot de volgende keer!
Eigenaar van McCain Zoo!
Bericht veranderd door: Michelaar - Donderdag, 11 Apr 2013, 18:13
Bericht @ boerroel545, bedankt voor je reactie. Welkom bij ZOPALA. je zou misschien denken, waarom zijn we niet in zoo palace? nou, saar had een nieuwe dierentuin ontdekt. ze vond het geweldig. ze adviseerde ons om hier te gaan kijken. Saar is er nu niet. nou, we gaan beginnen. aangekomen zien we een pad naar een nieuw verblijf van tropic Woods of africa Hier zitten ringstaartmaki's. wat zijn ze lief! terwijl we naar het volgende verblijf lopen, zien we een toilet. moet iemand aar de wc? dan lopen we verder. het pad wordt nu van zand. Hier is het volgende verblijf aha, hier zitten bongo's. wat een mooie waterval NOG EEN VERBLIJF? wat een mooie berg met water en.............. Okapi's Dit was zopala voor vandaag, hoop dat u ervan genoten had. tot de volgende keer!Bericht getypt door - Michelaar Toegevoegd op 10 Apr 2013 om 19:03