ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 75 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
de NewLife World is een zoo voor dieren over de hele wereld die gewond achtergelaten worden en in gevangenschap leven onder barre omstandigheden die dieren gaan meestal naar een opvang en worden later afgemaakt maar hier niet elke dag worden honderden dieren gewond en misbruikt achtergelaten NewLife world vangt zoveel mogelijk van deze dieren op Newlife World is op een locatie gevestigd waar daarvoor een asiel zat dat voor meerendeel gesloopt maar de ingang is gebleven hier zal u een paar previews zien van hoe het tot nu toe is
dit is het tot nu toe de rest........... tja dat moet je maar bij ZTAO bekijken
@ steeling13, je ingang is mooi maar je pleintje achter de ingang niet die hagen maken het smal en het is er erg rommelig voor de rest is het mooi ga zo door
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Ik moet bij de andere aansluiten qua kritiek, maar veder vind ik die paal bij de ingang wel een leuk element. Ook is het tof dat je werfhekken plaatst om de rest af te schermen...
Kassa Medewerker
@ krieke668, @ KoenZoo, @ boerroel545, dankje voor de reactie ik wil jullie wel op het verhaal drukken want het is een soort van oude asiel dus alles moet eigenlijk nog goed gerenoveerd worden
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Ik zou ipv van de heg ook een gewoon hek nemen ziet er realistischer uit... Voor de rest kan ik er nog niet veel over zeggen, wel een mooie moderne ingang.
Kassa Medewerker
@ timo13, dankje voor die tip timo ik dacht zelf ook al om zo iets te doen en over de ingang das nog maar een schijntje het mooiste moet nog komen
Added (12 Apr 2013, 23:01) --------------------------------------------- iedereen: ik heb inmiddels al de ingang verandert en heb er een heel groot stuk gerestaureert Qua oude gebouwen en verblijfen maar dat zie je in de ZTAO Showroom