Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Jonas' Dierentuinen
raymondhoek
Datum: Woensdag, 18 Dec 2013, 00:44 | Bericht # 31   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Ik vind het erg leuk gedaan.
Wel erg veel downloads (misschien wel te veel).
Verder zouden de bezoekers naast de dieren ook wel wat vertier kunnen gebruiken waarschijnlijk.
Maar zeker een erg mooi park!

Raymond ;)

BerichtIk vind het erg leuk gedaan.
Wel erg veel downloads (misschien wel te veel).
Verder zouden de bezoekers naast de dieren ook wel wat vertier kunnen gebruiken waarschijnlijk.
Maar zeker een erg mooi park!

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 18 Dec 2013 om 00:44
JowJonas
Datum: Donderdag, 19 Dec 2013, 18:36 | Bericht # 32   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

^^ Bedankt!

^ Ja, aan speeltuinen bouwen moet ik echt wat meer denken :p Er is nu toch geen plaats meer, dus dat zal niet voor deze keer zijn vrees ik.

--

Hier is de voorlaatste update van Catalina Wildlife! Vandaag stel ik een nieuw verblijf en restaurant voor.

Hier zijn de screens:

Bij het gorillaverblijf is een standbeeld geplaatst.

Aan de voerkant van de gorilla's ligt een nieuw verblijf, waar een aantal flamingo's en grijze kroonkraanvogels wonen.

Naast de gorilla's is een restaurant gebouwd.

Er is zelfs een terras!

Dit is alweer het einde van deze update. Hier is nog een plannetje.

--

Volgende keer is de laatste update van Catalina, dus ik zou eens moeten denken over een nieuw project.
Ik wil nog eens een aquarium bouwen, omdat ik dat nog maar 1 keer gedaan heb. Wat vinden jullie van dat idee en wat zouden jullie eens willen zien?

Groetjes, Jonas ;)

Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
Bericht^^ Bedankt!

^ Ja, aan speeltuinen bouwen moet ik echt wat meer denken :p Er is nu toch geen plaats meer, dus dat zal niet voor deze keer zijn vrees ik.

--

Hier is de voorlaatste update van Catalina Wildlife! Vandaag stel ik een nieuw verblijf en restaurant voor.

Hier zijn de screens:

Bij het gorillaverblijf is een standbeeld geplaatst.

Aan de voerkant van de gorilla's ligt een nieuw verblijf, waar een aantal flamingo's en grijze kroonkraanvogels wonen.

Naast de gorilla's is een restaurant gebouwd.

Er is zelfs een terras!

Dit is alweer het einde van deze update. Hier is nog een plannetje.

--

Volgende keer is de laatste update van Catalina, dus ik zou eens moeten denken over een nieuw project.
Ik wil nog eens een aquarium bouwen, omdat ik dat nog maar 1 keer gedaan heb. Wat vinden jullie van dat idee en wat zouden jullie eens willen zien?

Groetjes, Jonas ;)

Bericht getypt door - JowJonas
Toegevoegd op 19 Dec 2013 om 18:36
KoenZoo
Datum: Donderdag, 19 Dec 2013, 19:20 | Bericht # 33   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Kassa Medewerker

Ziet er mooi uit ;)

Voor een aquarium zou je bv. kunnen kiezen voor een dier dat zowel van boven als van onder goed te zien is. Aangezien een echt aquarium niet zou passen in je dierentuin zou ik gewoon een soort van vijver maken (wel diep) met aan de zijkanten een soort van kijkgaten en dan pad eroverheen, zodat ook van boven erin gekeken kan worden.
BerichtZiet er mooi uit ;)

Voor een aquarium zou je bv. kunnen kiezen voor een dier dat zowel van boven als van onder goed te zien is. Aangezien een echt aquarium niet zou passen in je dierentuin zou ik gewoon een soort van vijver maken (wel diep) met aan de zijkanten een soort van kijkgaten en dan pad eroverheen, zodat ook van boven erin gekeken kan worden.

Bericht getypt door - KoenZoo
Toegevoegd op 19 Dec 2013 om 19:20
JowJonas
Datum: Zaterdag, 21 Dec 2013, 14:34 | Bericht # 34   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

^ Met een nieuw project bedoel ik eigenlijk een nieuwe zoo, enkel met waterdieren, en eventueel wat andere dingen. Ik heb al heel wat ideeën.

--

Hier is de laatste update van Catalina :(

Nu stel ik de laatste verblijven van Catalina voor, nl. het grote savanneverblijf en de stekelvarkens.

Eerst het grote savanneverblijf. Het ligt naast de flamingo's.

Dit is een soort uitkijkhuisje.

Hier kan je ons groepje helmparelhoenen, de struisvogels, de netgiraffes en de Kirk's dik-diks bekijken.

Hier zitten we in hun binnenverblijf. Dit is niet toegankelijk voor bezoekers.

Vanaf hier kan je het verblijf op een natuurlijke manier bekijken.

Verderop ligt het verblijf van de stekelvarkens.

Hier kan je in het binnenverblijf kijken.

En als laatste screen... het plannetje. Deze verblijven horen bij Kenia.

Nu ga ik een filmpje maken van dit park, en dan kan ik beginnen aan de nieuwe dierentuin.

Ik zal de link naar het filmpje, als het klaar is, plaatsen.

Groetjes, Jonas B)

Je mag ook altijd ideeën plaatsen voor een waterpark ;)

Bericht^ Met een nieuw project bedoel ik eigenlijk een nieuwe zoo, enkel met waterdieren, en eventueel wat andere dingen. Ik heb al heel wat ideeën.

--

Hier is de laatste update van Catalina :(

Nu stel ik de laatste verblijven van Catalina voor, nl. het grote savanneverblijf en de stekelvarkens.

Eerst het grote savanneverblijf. Het ligt naast de flamingo's.

Dit is een soort uitkijkhuisje.

Hier kan je ons groepje helmparelhoenen, de struisvogels, de netgiraffes en de Kirk's dik-diks bekijken.

Hier zitten we in hun binnenverblijf. Dit is niet toegankelijk voor bezoekers.

Vanaf hier kan je het verblijf op een natuurlijke manier bekijken.

Verderop ligt het verblijf van de stekelvarkens.

Hier kan je in het binnenverblijf kijken.

En als laatste screen... het plannetje. Deze verblijven horen bij Kenia.

Nu ga ik een filmpje maken van dit park, en dan kan ik beginnen aan de nieuwe dierentuin.

Ik zal de link naar het filmpje, als het klaar is, plaatsen.

Groetjes, Jonas B)

Je mag ook altijd ideeën plaatsen voor een waterpark ;)

Toegevoegd op 21 Dec 2013 om 14:34
KoenZoo
Datum: Zaterdag, 21 Dec 2013, 16:08 | Bericht # 35   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

Wat een dierentuin is het geworden zeg _O_ Ook van boven ziet het er allemaal zeer speciaal uit.
BerichtWat een dierentuin is het geworden zeg _O_ Ook van boven ziet het er allemaal zeer speciaal uit.

Toegevoegd op 21 Dec 2013 om 16:08
boerroel545
Datum: Maandag, 23 Dec 2013, 18:08 | Bericht # 36   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

het ziet er weer prachtig uit alles is netjes afgewerkt en de dieren hebben mooien ruime verblijven

Berichthet ziet er weer prachtig uit alles is netjes afgewerkt en de dieren hebben mooien ruime verblijven

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 23 Dec 2013 om 18:08
Kit_Fisto
Datum: Dinsdag, 24 Dec 2013, 09:53 | Bericht # 37   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO

Curator

je hebt een mooie dierentuin gebouwt zeg! ziet er echt goed uit! over het aquarium idee, ik zelf vindt het een heel leuk idee omdat ik ook een hele grote aquarium fan ben xD. maar mis is het dan ook leuk om bijvoorbeeld een groot gebouw maken waar dan wat kleinere aquariums in zitten wat grotere.

gr. Marijn ^_^

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Berichtje hebt een mooie dierentuin gebouwt zeg! ziet er echt goed uit! over het aquarium idee, ik zelf vindt het een heel leuk idee omdat ik ook een hele grote aquarium fan ben xD. maar mis is het dan ook leuk om bijvoorbeeld een groot gebouw maken waar dan wat kleinere aquariums in zitten wat grotere.

gr. Marijn ^_^

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 24 Dec 2013 om 09:53
JowJonas
Datum: Donderdag, 26 Dec 2013, 18:34 | Bericht # 38   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

^ Bedankt allemaal, ook voor de ideeën enzo, ik zal er iets leuk van proberen te maken!

--

Hier is de video:

Catalina Wildlife

Added (26 Dec 2013, 17:34)
---------------------------------------------
Hallo iedereen, en welkom in de eerste update van... Pretoria Marine Zoo!

Pretoria Marine Zoo is een spiksplinternieuwe dierentuin die nog steeds in aanbouw is. Het publiciteitsteam heeft er voor gekozen om exclusief op deze site de updates van het park te laten zien. De zoo is een paar kilometer buiten Pretoria, de bestuurlijke hoofdstad van Zuid-Afrika, gelegen, in een gebied dat Roodeplaat noemt.

Vanuit het Noorden en Zuiden volgt men de nr. 1 richting Pretoria. Vanuit het Westen en Oosten kan men het beste de nr. 4 volgen. In de buurt van Pretoria staat met pijlen aangegeven waar u van de snelweg af moet. Men kan ook andere snelwegen gebruiken, zoals de nr. 3,11,12,14 en 17.

--

Update #1: De ingang

Zoals eerder gezegd is de zoo nog volop in aanbouw. Op dit moment is het eerste verblijf al volledig voltooid, maar op de volgende foto's is enkel de ingang te zien.

Hier kan men binnen enkele maanden een ticket kopen.

Er wonen toch al enkele dieren in dit park: een groep blauwe en groene pauwen. Zij verwelkomen de bezoekers aan de ingang.

Verderdoor vinden we het ingangsrestaurant.

Onze tuinmannen doen hier geweldig werk! Boven kunnen mensen genieten van hun eten/drinken op een zonnig terras.

Hier ligt de bron van een klein riviertje.

De groene pauwen zijn hier erg graag, en het mannetje laat z'n prachtige staart aan ons zien terwijl hij wat afkoeling neemt.

Deze pauwen zitten ook graag in de warmte op het terras, maar de bezoekers zullen hen niet mogen voederen.

Dit waren de eerste foto's van dit park. Wij hopen jullie binnen enkele maanden te verwelkomen in Pretoria Marine Zoo!

--

(Als JowJonas)

Zo, dit was dan de eerste update van Pretoria Marine Park | Roodeplaat. Ik ga proberen om hier een erg realistisch park van te maken en er dan ook een realistisch verhaal achter te steken. In vorige parken stak ik nooit veel werk in de binnenverblijven, maar nu ga ik echt proberen om er realistische verblijven van te maken.

Groetjes, Jonas

Bericht^ Bedankt allemaal, ook voor de ideeën enzo, ik zal er iets leuk van proberen te maken!

--

Hier is de video:

Catalina Wildlife

Added (26 Dec 2013, 17:34)
---------------------------------------------
Hallo iedereen, en welkom in de eerste update van... Pretoria Marine Zoo!

Pretoria Marine Zoo is een spiksplinternieuwe dierentuin die nog steeds in aanbouw is. Het publiciteitsteam heeft er voor gekozen om exclusief op deze site de updates van het park te laten zien. De zoo is een paar kilometer buiten Pretoria, de bestuurlijke hoofdstad van Zuid-Afrika, gelegen, in een gebied dat Roodeplaat noemt.

Vanuit het Noorden en Zuiden volgt men de nr. 1 richting Pretoria. Vanuit het Westen en Oosten kan men het beste de nr. 4 volgen. In de buurt van Pretoria staat met pijlen aangegeven waar u van de snelweg af moet. Men kan ook andere snelwegen gebruiken, zoals de nr. 3,11,12,14 en 17.

--

Update #1: De ingang

Zoals eerder gezegd is de zoo nog volop in aanbouw. Op dit moment is het eerste verblijf al volledig voltooid, maar op de volgende foto's is enkel de ingang te zien.

Hier kan men binnen enkele maanden een ticket kopen.

Er wonen toch al enkele dieren in dit park: een groep blauwe en groene pauwen. Zij verwelkomen de bezoekers aan de ingang.

Verderdoor vinden we het ingangsrestaurant.

Onze tuinmannen doen hier geweldig werk! Boven kunnen mensen genieten van hun eten/drinken op een zonnig terras.

Hier ligt de bron van een klein riviertje.

De groene pauwen zijn hier erg graag, en het mannetje laat z'n prachtige staart aan ons zien terwijl hij wat afkoeling neemt.

Deze pauwen zitten ook graag in de warmte op het terras, maar de bezoekers zullen hen niet mogen voederen.

Dit waren de eerste foto's van dit park. Wij hopen jullie binnen enkele maanden te verwelkomen in Pretoria Marine Zoo!

--

(Als JowJonas)

Zo, dit was dan de eerste update van Pretoria Marine Park | Roodeplaat. Ik ga proberen om hier een erg realistisch park van te maken en er dan ook een realistisch verhaal achter te steken. In vorige parken stak ik nooit veel werk in de binnenverblijven, maar nu ga ik echt proberen om er realistische verblijven van te maken.

Groetjes, Jonas

Toegevoegd op 26 Dec 2013 om 18:34
KoenZoo
Datum: Donderdag, 26 Dec 2013, 18:42 | Bericht # 39   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

Ziet er goed uit zeg ;)
BerichtZiet er goed uit zeg ;)

Toegevoegd op 26 Dec 2013 om 18:42
JowJonas
Datum: Vrijdag, 27 Dec 2013, 20:17 | Bericht # 40   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

^ Bedankt!

--

Het restaurant aan de ingang is nu volledig afgewerkt!

Men kan aan beide kanten in en uit het restaurant.

Hier kan men naar boven, naar het terras.

Dit was de korte update, volgende keer een grotere update over de eerste dierenverblijven!

Bericht^ Bedankt!

--

Het restaurant aan de ingang is nu volledig afgewerkt!

Men kan aan beide kanten in en uit het restaurant.

Hier kan men naar boven, naar het terras.

Dit was de korte update, volgende keer een grotere update over de eerste dierenverblijven!

Toegevoegd op 27 Dec 2013 om 20:17
Search:

Hosted by uCoz