ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Hallo allemaal,
Dit is mijn eerste dierentuin die ik aan jullie wil laten zien.
Twente Zoo is een nieuwe dierentuin in het oosten van Nederland. Er zullen dieren uit verschillende werelddelen te zien zijn.
De hoofdingang van Twente Zoo.
Direct na de ingang zijn de wc's en de gift shop.
Dan is er een groot plein met aan de overkant een restaurant.
Het restaurant.
Het interieur van het restaurant. Er is plek genoeg om een kop koffie te drinken of een lekkere maaltijd te eten.
Naast het restaurant zien we het eerste verblijf. Hier is het werelddeel Australië te zien. In dit verblijf leven de kangaroes en emoes samen.
Tegenover de kangaroes en emoes zien we drie volières. Hier zijn drie vogelsoorten te zien, namelijk kleine gevlekte kiwi's (een mannetje en vrouwtje), grote liervogel (een mannetje en vrouwtje) en blauwvleugel kookaburra (ook een mannetje en een vrouwtje).
We kunnen ook de binnenverblijven van de vogels bekijken. We lopen om de gift shop heen en zien de ingang naar de binnenverblijven van de vogels.
De binnenverblijven van de volières.
Hopelijk vinden jullie het een mooie dierentuin en binnenkort volgen meer updates. Reacties zijn altijd welkom!
ik denk dat het makkelijker is om picturepush te gebruiken, dan zijn ze automatisch groter dan nu ziet er verder goed uit, ik kan alleen de details niet zien… groetjes van mij en veel succes met bouwen ik ga dit zeker volgen
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
@ JowJonas, de shop en wc's zijn idd niet erg hoog maar ik vind het beter passen bij de rest van het hoofdgebouw. Ik heb geen idee waarom de foto's zo klein zijn, zal in het vervolg ze in een groter formaat uploaden.
@ ZooZa, ik heb gekeken naar de website van picturepsuh maar daar moet je je registreren en daar heb ik geen zin in. Ik zal de foto's voortaan in een groter formaat uploaden en ik hoop dat het dan goed gaat.
Bedankt voor jullie reacties!
Update Twente Zoo
Als we van het grote plein na de ingang links om het restaurant lopen komen we bij het verblijf van de flamingo's. De flamingo's zijn ook te zien vanuit het restaurant. De groep bestaat uit 3 mannetjes en 7 vrouwtjes.
Lopen we over de brug komen we in een speeltuintje terecht. De ouders kunnen op een bankje zitten terwijl de kinderen spelen.
Even verderop is een pleintje met een eettentje en wat tafeltje om aan te zitten. In de achtergrond is het volgende verblijf te zien.
Het is het verblijf van ons koppeltje nijlpaarden.
Dit was het voor deze update. Ik heb de foto's op een groter formaat geuploaded dus ik hoop dat het nu goed gaat, anders mijn excuses alvast. Reacties zijn nog steeds welkom!