Zoals de titel al zegt ik kun je verblijven en gebouwen zien die ik maak voor een groot variatijd aan diersoorten dus vandaag een overzicht foto van mijn nieuwe sneeuwpanter verblijf:
hier het eerste verblijf voor de sneeuwpanter wel de oude kijk wat een verandering een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht veranderd door: legoman12324 - Dinsdag, 18 Nov 2014, 17:26
ziet er super uit legoman12324! leuk dat je weer bezig bent met bouwen je zou bijvoorbeeld ook een roofdier opvangcentrum kunnen maken, en dan steeds weer het nieuws (baby's, nieuwe dieren, uitgezette dieren) laten horen! heel uniek ga zo door!
ja ik snap je idee alleen omdat te doen zijn deze verblijven niet goed dit soort verblijven zijn voor dieren die voorgoed verblijven een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ja precies die leren dan toch om door die tunnels te lopen, toch? en voer aan te nemen van mensen zou je trouwens ook wat foto's vanaf de grond kunnen laten zien? dan kunnen we ook de details een beetje zien ga zo door trouwens!
nou dat is niet helemaal waar zoon tunnel is meer een doorlooppunt van allerlei verblijven en het binnen gedeelte in de manier hoe jij het bedoelt is ja de dieren worden er in getraind om er door te lopen omdat deze vorm van transpoort heel oud is deze stamt nog uit de tijd dat roofdiergebouwen nog normaal waren nou hier de close up's
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht veranderd door: legoman12324 - Dinsdag, 18 Nov 2014, 18:20