wow, dat is lang geleden, maar gelukkig zijn jullie terug! en vandaag is de dag… we gaan Tiger Trek bezoeken! we zijn heel trots om jullie de Bengaalse Tijgers in Den Haag te laten zien!! op deze dag hebben we heel lang gewacht, maar er kwamen andere dingen tussendoor, daardoor duurde het iets langer maar laten we binnengaan in Tiger Trek!
je kan onze tijgers op verschillende manieren bewonderen als eerste kan je ze vanaf onze houten loopbrug bekijken vanaf hier kan je het hele verblijf zien, inclusief de verblijven van de Siamang en de Binturong & Maleise Zonbeer
op het moment hebben we 3 Bengaalse Tijgers, 1 mannetje en 2 vrouwen elk jaar hebben we één van de vrouwen met de man, het volgende jaar de ander zo hebben we elk jaar jongen, maar niet teveel en hebben de vrouwen genoeg rust
je kan ook heel dichtbij komen met de Tijgers bij het kijkraam bij dit kijkraam, sta je oog in oog met de tijgers! het is compleet in Aziatische Stijl ingericht, zodat je echt de Aziatische Sfeer overal voelt!
dit was het voor vandaag, een nogal korte update, omdat ik de map perongeluk al heb verwijderd, zonder extra foto's te maken… oepsie! hier vast een sneak preview voor wat komen gaat!
wow bedankt voor alle reacties, krijg ik echt veel inspiratie van het is in het engels, ik vertaal het later weer voor jullie, heb daar nu helaas geen tijd voor! sorry
~Update~ ~Indian Rhinoceros & Greater Adjutant~
welkom terug! Vandaag gaan we door met onze tour door Den Haag City Zoo, en we zijn bij een belangrijk punt aangekomen. Na vandaag zijn we op de helft van Azië! vandaag bezoeken we dus het eerste deel van India, waarna we alleen nog Sumatra, China & Nepal en het vernieuwde Indoneschische Regenwoudgebouw!
we gaan oostwaarts vanaf Tiger Trek, het verblijf van vorige keer, om bij India aan te komen (binnenkort map ) we kunnen hier links en rechts, wij gaan links
we hebben hier 2 Indische Neushoorns, een koppeltje kan je onze Indische Maraboes nog herinneren? het mannetje van ons koppel hier in de zoo is uit het ei gekropen uit de oude zoo! zo snel gaat de tijd! hij heeft hier nu zijn eigen gezinnetje, en we hopen snel op eieren!
nog een verblijf kan worden gevonden in dit deel van India namelijk het verblijf van de Grijze Mangoeste
dat is het voor vandaag, volgende keer meer van India, tot de volgende keer dan maar ~ZooZa
Bericht veranderd door: ZooZa - Woensdag, 05 Aug 2015, 21:02
Datum: Woensdag, 05 Aug 2015, 20:35 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ik mis een beetje variatie in beplanting en rotsen... Je dierentuin lijkt heel hard op die typische dierentuin die je op TRT te zien krijgt. Op zich niks mis mee, want het is natuurlijk wel mooi! Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
Bericht veranderd door: JowJonas - Woensdag, 05 Aug 2015, 20:38