Datum: Dinsdag, 08 Mei 2012, 20:34 | Bericht # 351
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 44 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
WAUW! Ik vind de update echt super! Ik vind de manier waarom je de beplanting doet echt prachtig! En ik vind het ook heel leuk en origineel dat je savanne biome als wandelpad doet!(of is het niet de savanne?)
Datum: Woensdag, 09 Mei 2012, 18:34 | Bericht # 353
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Gast, doe normaal!!! XD dit is gewoon Extreem!!! Gewoon super beplant, ook leuk dat je steeds hetzelfde lage hekje gebruikt, ook tof dat de verblijven zo'n beetje tussen de de beplanting verstopt zitten.
Datum: Zaterdag, 19 Mei 2012, 10:49 | Bericht # 354
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Bedankt iedereen voor de leuke reactie's
Nou, zoals een paar van jullie al weten heb ik een nieuwe computer gekocht! Ik heb daar gister zootycoon2 op geinstaleerd en hij deed het in het begin ook gewoon goed, en kon 2 keer afsluiten en downloads bijvoegen. Maar na de derde keer toen ik er nog wat downloads bij gooide, kreeg ik deze melding :
En ik heb het spel al een keer opnieuw geinstaleerd en alles op ankoord gezet wat maar kon, op bericht van de dag na. Als iemand weet hoe ik dit probleem kan oplossen dan zou ik die gene daar heel dankbaar voor zijn!
Datum: Zaterdag, 19 Mei 2012, 15:27 | Bericht # 355
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ dinojos, Ben jij de enige die op die pc een account heeft en zo niet ben je admin op je pc, indien je geen admin bent, moet je het spel eens uitvoeren als admin... misschien raar, want opzich heeft het er niet vel mee te maken, maar ik heb iets gelijkaardigs met een ander spel...en dat was wel de opl...
(dit bericht hoort hier eigenlijk helemaal niet thuis, maar toch) Eerst even een vraagje, heb je Windows Vista of Windows 7? Wat dan ook, deïnstalleer ZT2, als er tijdens het deïnstalleren gevraagd wordt of je óók alle opgeslagen spellen enz. wilt verwijderen, druk JA. (maak als je wilt een back-up van downloads/saves) Als je het weer gaat installeren, stop de CD erin, maar laat hem niet automatisch opstarten, klik het dus venster weg als die verschijnt! Ga naar Start>Computer en klik met rechtermuisknop op de CD en klik op "Verkennen". Dan doe je rechtermuisknop op autorun.exe of setup.exe (kweenie precies hoe het .exe-bestand heet), en klik je "Als administrator uitvoeren". Dit herhaal je voor al je CD's, dus installeer hem telkens als "Administrator". Start het spel NIET voordat je de laatste uitbreiding geïsntalleerd hebt!
Ik had namelijk ook problemen met ZT2 op Windows Vista, als ik eerst gewoon alles in één keer installeerde als administrator werkt het bij mij. Als je Windows 7 hebt ben ik niet zo zeker of dit wel het probleem is, ik hoop dat ik je misschien kan helpen.