Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Zoo Park Gnew
Queenstown
Datum: Dinsdag, 08 Mei 2012, 20:34 | Bericht # 351   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

WAUW! Ik vind de update echt super! Ik vind de manier waarom je de beplanting doet echt prachtig! En ik vind het ook heel leuk en origineel dat je savanne biome als wandelpad doet!(of is het niet de savanne?)
BerichtWAUW! Ik vind de update echt super! Ik vind de manier waarom je de beplanting doet echt prachtig! En ik vind het ook heel leuk en origineel dat je savanne biome als wandelpad doet!(of is het niet de savanne?)

Bericht getypt door - Queenstown
Toegevoegd op 08 Mei 2012 om 20:34
Laraatje2008
Datum: Woensdag, 09 Mei 2012, 17:09 | Bericht # 352   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Ziet er leuk en realischti uit!!! Ga zo door en groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtZiet er leuk en realischti uit!!! Ga zo door en groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 09 Mei 2012 om 17:09
krieke668
Datum: Woensdag, 09 Mei 2012, 18:34 | Bericht # 353   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

Gast, doe normaal!!! XD dit is gewoon Extreem!!!
Gewoon super beplant, ook leuk dat je steeds hetzelfde lage hekje gebruikt, ook tof dat de verblijven zo'n beetje tussen de de beplanting verstopt zitten.

^_^
Bericht
Gast, doe normaal!!! XD dit is gewoon Extreem!!!
Gewoon super beplant, ook leuk dat je steeds hetzelfde lage hekje gebruikt, ook tof dat de verblijven zo'n beetje tussen de de beplanting verstopt zitten.

^_^

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 09 Mei 2012 om 18:34
Joshua
Datum: Zaterdag, 19 Mei 2012, 10:49 | Bericht # 354   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 1

Curator

Bedankt iedereen voor de leuke reactie's :D

Nou, zoals een paar van jullie al weten heb ik een nieuwe computer gekocht! Ik heb daar gister zootycoon2 op geinstaleerd en hij deed het in het begin ook gewoon goed, en kon 2 keer afsluiten en downloads bijvoegen.
Maar na de derde keer toen ik er nog wat downloads bij gooide, kreeg ik deze melding :

En ik heb het spel al een keer opnieuw geinstaleerd en alles op ankoord gezet wat maar kon, op bericht van de dag na.
Als iemand weet hoe ik dit probleem kan oplossen dan zou ik die gene daar heel dankbaar voor zijn!

Joshua ^_^

BerichtBedankt iedereen voor de leuke reactie's :D

Nou, zoals een paar van jullie al weten heb ik een nieuwe computer gekocht! Ik heb daar gister zootycoon2 op geinstaleerd en hij deed het in het begin ook gewoon goed, en kon 2 keer afsluiten en downloads bijvoegen.
Maar na de derde keer toen ik er nog wat downloads bij gooide, kreeg ik deze melding :

En ik heb het spel al een keer opnieuw geinstaleerd en alles op ankoord gezet wat maar kon, op bericht van de dag na.
Als iemand weet hoe ik dit probleem kan oplossen dan zou ik die gene daar heel dankbaar voor zijn!

Joshua ^_^

Bericht getypt door - Joshua
Toegevoegd op 19 Mei 2012 om 10:49
krieke668
Datum: Zaterdag, 19 Mei 2012, 15:27 | Bericht # 355   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

@ dinojos, Ben jij de enige die op die pc een account heeft en zo niet ben je admin op je pc, indien je geen admin bent, moet je het spel eens uitvoeren als admin... misschien raar, want opzich heeft het er niet vel mee te maken, maar ik heb iets gelijkaardigs met een ander spel...en dat was wel de opl...

^_^
Bericht@ dinojos, Ben jij de enige die op die pc een account heeft en zo niet ben je admin op je pc, indien je geen admin bent, moet je het spel eens uitvoeren als admin... misschien raar, want opzich heeft het er niet vel mee te maken, maar ik heb iets gelijkaardigs met een ander spel...en dat was wel de opl...

^_^

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 19 Mei 2012 om 15:27
Joshua
Datum: Zaterdag, 19 Mei 2012, 20:26 | Bericht # 356   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Krieke, ik zit alleen op de pc voor de rest niemand. En Yvan heeft mij gister ook al zoiets gezegt maar dat werkt ook niet :(

BerichtKrieke, ik zit alleen op de pc voor de rest niemand. En Yvan heeft mij gister ook al zoiets gezegt maar dat werkt ook niet :(

Toegevoegd op 19 Mei 2012 om 20:26
Alexx
Datum: Zaterdag, 19 Mei 2012, 23:21 | Bericht # 357   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

(dit bericht hoort hier eigenlijk helemaal niet thuis, maar toch)
Eerst even een vraagje, heb je Windows Vista of Windows 7?
Wat dan ook, deïnstalleer ZT2, als er tijdens het deïnstalleren gevraagd wordt of je óók alle opgeslagen spellen enz. wilt verwijderen, druk JA.
(maak als je wilt een back-up van downloads/saves)
Als je het weer gaat installeren, stop de CD erin, maar laat hem niet automatisch opstarten, klik het dus venster weg als die verschijnt!
Ga naar Start>Computer en klik met rechtermuisknop op de CD en klik op "Verkennen". Dan doe je rechtermuisknop op autorun.exe of setup.exe (kweenie precies hoe het .exe-bestand heet), en klik je "Als administrator uitvoeren".
Dit herhaal je voor al je CD's, dus installeer hem telkens als "Administrator". Start het spel NIET voordat je de laatste uitbreiding geïsntalleerd hebt!

Ik had namelijk ook problemen met ZT2 op Windows Vista, als ik eerst gewoon alles in één keer installeerde als administrator werkt het bij mij.
Als je Windows 7 hebt ben ik niet zo zeker of dit wel het probleem is, ik hoop dat ik je misschien kan helpen.

Alex
Bericht(dit bericht hoort hier eigenlijk helemaal niet thuis, maar toch)
Eerst even een vraagje, heb je Windows Vista of Windows 7?
Wat dan ook, deïnstalleer ZT2, als er tijdens het deïnstalleren gevraagd wordt of je óók alle opgeslagen spellen enz. wilt verwijderen, druk JA.
(maak als je wilt een back-up van downloads/saves)
Als je het weer gaat installeren, stop de CD erin, maar laat hem niet automatisch opstarten, klik het dus venster weg als die verschijnt!
Ga naar Start>Computer en klik met rechtermuisknop op de CD en klik op "Verkennen". Dan doe je rechtermuisknop op autorun.exe of setup.exe (kweenie precies hoe het .exe-bestand heet), en klik je "Als administrator uitvoeren".
Dit herhaal je voor al je CD's, dus installeer hem telkens als "Administrator". Start het spel NIET voordat je de laatste uitbreiding geïsntalleerd hebt!

Ik had namelijk ook problemen met ZT2 op Windows Vista, als ik eerst gewoon alles in één keer installeerde als administrator werkt het bij mij.
Als je Windows 7 hebt ben ik niet zo zeker of dit wel het probleem is, ik hoop dat ik je misschien kan helpen.

Alex

Bericht getypt door - Alexx
Toegevoegd op 19 Mei 2012 om 23:21
Joshua
Datum: Zondag, 20 Mei 2012, 16:41 | Bericht # 358   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Alexx, dit is mijn topic... Waarom dan niet? Nouja het probleem is volgensmij helemaal opgelost.

[big][big]Welcome people by the official preview from Small Zoo Florida![/big][/big]

[big][big]I hope you like this update![/big][/big]

------------

David/McCamel is working on a logo.

Bericht veranderd door: dinojos - Zondag, 20 Mei 2012, 16:42
BerichtAlexx, dit is mijn topic... Waarom dan niet? Nouja het probleem is volgensmij helemaal opgelost.

[big][big]Welcome people by the official preview from Small Zoo Florida![/big][/big]

[big][big]I hope you like this update![/big][/big]

------------

David/McCamel is working on a logo.

Toegevoegd op 20 Mei 2012 om 16:41
catfreako
Datum: Zondag, 20 Mei 2012, 16:46 | Bericht # 359   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

Wauwie! Goede beplanting, mooi gebruik van de hekken, alles is perfect!
Ik heb heel veel zin in de volgende update!

BerichtWauwie! Goede beplanting, mooi gebruik van de hekken, alles is perfect!
Ik heb heel veel zin in de volgende update!

Bericht getypt door - catfreako
Toegevoegd op 20 Mei 2012 om 16:46
Joshua
Datum: Zondag, 20 Mei 2012, 16:55 | Bericht # 360   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Bedankt Catfreako!

Volgende update als er 5 reactie's meer zijn! En anders wordt het morgen ofzo xD Ik zie wel!

BerichtBedankt Catfreako!

Volgende update als er 5 reactie's meer zijn! En anders wordt het morgen ofzo xD Ik zie wel!

Toegevoegd op 20 Mei 2012 om 16:55
Search:

Hosted by uCoz