Create Animals
Markarius13
Datum: Dinsdag, 25 Okt 2011, 17:49 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik heb laatst een spel gespeeld genaamd Tasty Planet en ik zag al die dieren en dino's, en ik vond het wel leuk al je die in ZT2 kon hebben. Maar ik weet zelf niet hoe je dieren maakt kan iemand mij dat uitleggen of de expansion misschien maken? De dieren zijn: Agomphus Alamosaurus Albertosaurus Alphadon Bambiraptor Cimolestes Corythosaurus Euoplocephalus Maiasaura Nanotyrannus Nothronychus Oryctodromeus Pachyrhinosaurus Parasaurolophus Stegoceras Struthiomimus Stygimoloch Styracosaurus Troodon Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Bericht Ik heb laatst een spel gespeeld genaamd Tasty Planet en ik zag al die dieren en dino's, en ik vond het wel leuk al je die in ZT2 kon hebben. Maar ik weet zelf niet hoe je dieren maakt kan iemand mij dat uitleggen of de expansion misschien maken? De dieren zijn: Agomphus Alamosaurus Albertosaurus Alphadon Bambiraptor Cimolestes Corythosaurus Euoplocephalus Maiasaura Nanotyrannus Nothronychus Oryctodromeus Pachyrhinosaurus Parasaurolophus Stegoceras Struthiomimus Stygimoloch Styracosaurus Troodon Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Bericht getypt door - Markarius13 Toegevoegd op 25 Okt 2011 om 17:49
NielsG
Datum: Dinsdag, 25 Okt 2011, 20:14 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ Markarius13 , Dit is het ZOOTYCOON 1 forum, dit soort vragen stel je in het ZOOTYCOON 2 forum. Ik zal vragen aan een moderator of die het wil verplaatsen.
Bericht @ Markarius13 , Dit is het ZOOTYCOON 1 forum, dit soort vragen stel je in het ZOOTYCOON 2 forum. Ik zal vragen aan een moderator of die het wil verplaatsen. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 25 Okt 2011 om 20:14
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 25 Okt 2011, 20:29 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Dan nog bestaat er al een ideeën forum... Dus dit topic gaan we gewoon lekker sluiten. Kijk eerst om je heen in het forum voordat je iets post. Raymond (Site-admin)
Bericht Dan nog bestaat er al een ideeën forum... Dus dit topic gaan we gewoon lekker sluiten. Kijk eerst om je heen in het forum voordat je iets post. Raymond (Site-admin) Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 25 Okt 2011 om 20:29