Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina
 

juvenile stage toevoegen
legoman12324
Datum: Vrijdag, 10 Mei 2013, 20:48 | Bericht # 21   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Berichten: 644
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

nou kan de codering van pagina 3 tot 5 niet vinden (probeer het bij de AD Siberische tijger)
dus wat nu



een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Berichtnou kan de codering van pagina 3 tot 5 niet vinden (probeer het bij de AD Siberische tijger)
dus wat nu

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 10 Mei 2013 om 20:48
thomvonder
Datum: Zaterdag, 11 Mei 2013, 11:31 | Bericht # 22   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Berichten: 617
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

Dat is ook het deel dat je er eerder bij hebt geplakt. :p
Je had eerder die tasks toch wel gekopiërd en eronder geplakt ?
BerichtDat is ook het deel dat je er eerder bij hebt geplakt. :p
Je had eerder die tasks toch wel gekopiërd en eronder geplakt ?

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 11 Mei 2013 om 11:31
legoman12324
Datum: Zaterdag, 11 Mei 2013, 18:06 | Bericht # 23   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Berichten: 644
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

nou kijk ik kan het niet meer vinden want ik kan wat hier na komt
niet in het gekopieerde vinden



een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER


Bericht veranderd door: legoman12324 - Zaterdag, 11 Mei 2013, 18:07
Berichtnou kijk ik kan het niet meer vinden want ik kan wat hier na komt
niet in het gekopieerde vinden

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 11 Mei 2013 om 18:06
thomvonder
Datum: Zaterdag, 11 Mei 2013, 19:04 | Bericht # 24   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Berichten: 617
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

Dit deel heb je gekopiërd:

Code
<BFAITaskTemplate Name="Puberty1" TaskDelayMin="60" TaskDelayMax="60" UniqueID="Codename:Puberty1">
       <BFAICreateData>
          <Subjects>
            <Codename_Young/>
             <Qualifiers_AND inWater_OR_onLand="true" lifespan="GE 2.78"/>
          </Subjects>
          <Targets>
             <self/>
          </Targets>
          <Objects/>
       </BFAICreateData>
       <BFAIEvalData fixedScore="2000"/>
       <BFBehExecTask>
          <BFBehSendToken>
             <BFAITokenList>
                <BFAIToken Name="t_Age1" GiveTo="subject" Timeout="59" Chance="50" Reconsider="true"/>
             </BFAITokenList>
          </BFBehSendToken>
       </BFBehExecTask>
       <BFAICompletionData/>
    </BFAITaskTemplate>
    <BFAITaskTemplate Name="Age_F1" UniqueID="Codename:Age_F1">
       <BFAICreateData>
          <Subjects>
             <Codename_Young_F/>
             <Qualifiers inWater_OR_onLand="true"/>
          </Subjects>
          <Targets>
             <self/>
          </Targets>
          <Objects>
             <t_Age1/>
          </Objects>
       </BFAICreateData>
       <BFAIEvalData fixedScore="2000"/>
       <BFBehExecTask>
          <ZTBehMorph morphTargetEntityType="Codename_Juvenile_F" morphScale="true" morphPeriod="10" initScale="0.55"/>
       </BFBehExecTask>
       <BFAICompletionData/>
    </BFAITaskTemplate>
    <BFAITaskTemplate Name="Age_M1" UniqueID="Codename:Age_M1">
       <BFAICreateData>
          <Subjects>
             <Codename_Young_M/>
             <Qualifiers inWater_OR_onLand="true"/>
          </Subjects>
          <Targets>
             <self/>
          </Targets>
          <Objects>
             <t_Age1/>
          </Objects>
       </BFAICreateData>
       <BFAIEvalData fixedScore="2000"/>
       <BFBehExecTask>
          <ZTBehMorph morphTargetEntityType="Codename_Juvenile_M" morphScale="true" morphPeriod="10" initScale="0.55"/>
       </BFBehExecTask>
       <BFAICompletionData/>
    </BFAITaskTemplate>


Dit is precies hetzelfde als het tweede deel (pagina 3-5 in het word document). Alleen de dikgedrukte woorden heb ik veranderd... :p
BerichtDit deel heb je gekopiërd:

Code
<BFAITaskTemplate Name="Puberty1" TaskDelayMin="60" TaskDelayMax="60" UniqueID="Codename:Puberty1">
       <BFAICreateData>
          <Subjects>
            <Codename_Young/>
             <Qualifiers_AND inWater_OR_onLand="true" lifespan="GE 2.78"/>
          </Subjects>
          <Targets>
             <self/>
          </Targets>
          <Objects/>
       </BFAICreateData>
       <BFAIEvalData fixedScore="2000"/>
       <BFBehExecTask>
          <BFBehSendToken>
             <BFAITokenList>
                <BFAIToken Name="t_Age1" GiveTo="subject" Timeout="59" Chance="50" Reconsider="true"/>
             </BFAITokenList>
          </BFBehSendToken>
       </BFBehExecTask>
       <BFAICompletionData/>
    </BFAITaskTemplate>
    <BFAITaskTemplate Name="Age_F1" UniqueID="Codename:Age_F1">
       <BFAICreateData>
          <Subjects>
             <Codename_Young_F/>
             <Qualifiers inWater_OR_onLand="true"/>
          </Subjects>
          <Targets>
             <self/>
          </Targets>
          <Objects>
             <t_Age1/>
          </Objects>
       </BFAICreateData>
       <BFAIEvalData fixedScore="2000"/>
       <BFBehExecTask>
          <ZTBehMorph morphTargetEntityType="Codename_Juvenile_F" morphScale="true" morphPeriod="10" initScale="0.55"/>
       </BFBehExecTask>
       <BFAICompletionData/>
    </BFAITaskTemplate>
    <BFAITaskTemplate Name="Age_M1" UniqueID="Codename:Age_M1">
       <BFAICreateData>
          <Subjects>
             <Codename_Young_M/>
             <Qualifiers inWater_OR_onLand="true"/>
          </Subjects>
          <Targets>
             <self/>
          </Targets>
          <Objects>
             <t_Age1/>
          </Objects>
       </BFAICreateData>
       <BFAIEvalData fixedScore="2000"/>
       <BFBehExecTask>
          <ZTBehMorph morphTargetEntityType="Codename_Juvenile_M" morphScale="true" morphPeriod="10" initScale="0.55"/>
       </BFBehExecTask>
       <BFAICompletionData/>
    </BFAITaskTemplate>


Dit is precies hetzelfde als het tweede deel (pagina 3-5 in het word document). Alleen de dikgedrukte woorden heb ik veranderd... :p

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 11 Mei 2013 om 19:04
legoman12324
Datum: Zaterdag, 11 Mei 2013, 19:11 | Bericht # 25   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Berichten: 644
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

stel ik zou codename veranderen door TigerSiberian en dat dan plaats in het tsk van de siberische tijger doen dan komt er een juvenile stage tussen


een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Berichtstel ik zou codename veranderen door TigerSiberian en dat dan plaats in het tsk van de siberische tijger doen dan komt er een juvenile stage tussen

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 11 Mei 2013 om 19:11
thomvonder
Datum: Zaterdag, 11 Mei 2013, 19:17 | Bericht # 26   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Berichten: 617
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

@ legoman12324, Ja, als het goed is wel.
Bericht@ legoman12324, Ja, als het goed is wel.

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 11 Mei 2013 om 19:17
legoman12324
Datum: Zaterdag, 11 Mei 2013, 21:42 | Bericht # 27   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Berichten: 644
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

nou ik ga het proberen en is het nu ook zo dat je dan een bericht ziet dat bijv ..... is nu juvenile


een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Berichtnou ik ga het proberen en is het nu ook zo dat je dan een bericht ziet dat bijv ..... is nu juvenile

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 11 Mei 2013 om 21:42
thomvonder
Datum: Zondag, 12 Mei 2013, 10:46 | Bericht # 28   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Berichten: 617
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

@ legoman12324, Alleen als dat in codename_Juvenile.xml is aangegeven ;)
Bericht@ legoman12324, Alleen als dat in codename_Juvenile.xml is aangegeven ;)

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 12 Mei 2013 om 10:46
legoman12324
Datum: Zondag, 12 Mei 2013, 11:17 | Bericht # 29   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Berichten: 644
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

en hoe codeer je dat in hun xml

EDIT-----------
oké er schijnt een probleem op getreden te zijn
als ik het test dan kapt mijn zt2 er mee uit dus wat nu



een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER


Bericht veranderd door: legoman12324 - Zondag, 12 Mei 2013, 13:16
Berichten hoe codeer je dat in hun xml

EDIT-----------
oké er schijnt een probleem op getreden te zijn
als ik het test dan kapt mijn zt2 er mee uit dus wat nu

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 12 Mei 2013 om 11:17
thomvonder
Datum: Zondag, 12 Mei 2013, 13:50 | Bericht # 30   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Berichten: 617
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

Dan is er waarschijnlijk iets misgegaan in de xml of tsk...
Als je me de file stuurt kijk ik er wel ff naar :)
BerichtDan is er waarschijnlijk iets misgegaan in de xml of tsk...
Als je me de file stuurt kijk ik er wel ff naar :)

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 12 Mei 2013 om 13:50
Search:


Hosted by uCoz