juvenile stage toevoegen
legoman12324
Datum: Vrijdag, 10 Mei 2013, 20:48 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Berichten: 644
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
nou kan de codering van pagina 3 tot 5 niet vinden (probeer het bij de AD Siberische tijger) dus wat nu
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht nou kan de codering van pagina 3 tot 5 niet vinden (probeer het bij de AD Siberische tijger) dus wat nu Bericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 10 Mei 2013 om 20:48
thomvonder
Datum: Zaterdag, 11 Mei 2013, 11:31 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Berichten: 617
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Dat is ook het deel dat je er eerder bij hebt geplakt. Je had eerder die tasks toch wel gekopiërd en eronder geplakt ?
Bericht Dat is ook het deel dat je er eerder bij hebt geplakt. Je had eerder die tasks toch wel gekopiërd en eronder geplakt ? Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 11 Mei 2013 om 11:31
legoman12324
Datum: Zaterdag, 11 Mei 2013, 18:06 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Berichten: 644
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
nou kijk ik kan het niet meer vinden want ik kan wat hier na komt niet in het gekopieerde vinden
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht veranderd door: legoman12324 - Zaterdag, 11 Mei 2013, 18:07
Bericht nou kijk ik kan het niet meer vinden want ik kan wat hier na komt niet in het gekopieerde vinden Bericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 11 Mei 2013 om 18:06
thomvonder
Datum: Zaterdag, 11 Mei 2013, 19:04 | Bericht # 24
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Berichten: 617
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Dit deel heb je gekopiërd: Code
<BFAITaskTemplate Name="Puberty1" TaskDelayMin="60" TaskDelayMax="60" UniqueID="Codename:Puberty1"> <BFAICreateData> <Subjects> <Codename_Young/> <Qualifiers_AND inWater_OR_onLand="true" lifespan="GE 2.78"/> </Subjects> <Targets> <self/> </Targets> <Objects/> </BFAICreateData> <BFAIEvalData fixedScore="2000"/> <BFBehExecTask> <BFBehSendToken> <BFAITokenList> <BFAIToken Name="t_Age1" GiveTo="subject" Timeout="59" Chance="50" Reconsider="true"/> </BFAITokenList> </BFBehSendToken> </BFBehExecTask> <BFAICompletionData/> </BFAITaskTemplate> <BFAITaskTemplate Name="Age_F1" UniqueID="Codename:Age_F1"> <BFAICreateData> <Subjects> <Codename_Young_F/> <Qualifiers inWater_OR_onLand="true"/> </Subjects> <Targets> <self/> </Targets> <Objects> <t_Age1/> </Objects> </BFAICreateData> <BFAIEvalData fixedScore="2000"/> <BFBehExecTask> <ZTBehMorph morphTargetEntityType="Codename_Juvenile_F" morphScale="true" morphPeriod="10" initScale="0.55"/> </BFBehExecTask> <BFAICompletionData/> </BFAITaskTemplate> <BFAITaskTemplate Name="Age_M1" UniqueID="Codename:Age_M1"> <BFAICreateData> <Subjects> <Codename_Young_M/> <Qualifiers inWater_OR_onLand="true"/> </Subjects> <Targets> <self/> </Targets> <Objects> <t_Age1/> </Objects> </BFAICreateData> <BFAIEvalData fixedScore="2000"/> <BFBehExecTask> <ZTBehMorph morphTargetEntityType="Codename_Juvenile_M" morphScale="true" morphPeriod="10" initScale="0.55"/> </BFBehExecTask> <BFAICompletionData/> </BFAITaskTemplate>
Dit is precies hetzelfde als het tweede deel (pagina 3-5 in het word document). Alleen de dikgedrukte woorden heb ik veranderd...
Bericht Dit deel heb je gekopiërd: Code
<BFAITaskTemplate Name="Puberty1" TaskDelayMin="60" TaskDelayMax="60" UniqueID="Codename:Puberty1"> <BFAICreateData> <Subjects> <Codename_Young/> <Qualifiers_AND inWater_OR_onLand="true" lifespan="GE 2.78"/> </Subjects> <Targets> <self/> </Targets> <Objects/> </BFAICreateData> <BFAIEvalData fixedScore="2000"/> <BFBehExecTask> <BFBehSendToken> <BFAITokenList> <BFAIToken Name="t_Age1" GiveTo="subject" Timeout="59" Chance="50" Reconsider="true"/> </BFAITokenList> </BFBehSendToken> </BFBehExecTask> <BFAICompletionData/> </BFAITaskTemplate> <BFAITaskTemplate Name="Age_F1" UniqueID="Codename:Age_F1"> <BFAICreateData> <Subjects> <Codename_Young_F/> <Qualifiers inWater_OR_onLand="true"/> </Subjects> <Targets> <self/> </Targets> <Objects> <t_Age1/> </Objects> </BFAICreateData> <BFAIEvalData fixedScore="2000"/> <BFBehExecTask> <ZTBehMorph morphTargetEntityType="Codename_Juvenile_F" morphScale="true" morphPeriod="10" initScale="0.55"/> </BFBehExecTask> <BFAICompletionData/> </BFAITaskTemplate> <BFAITaskTemplate Name="Age_M1" UniqueID="Codename:Age_M1"> <BFAICreateData> <Subjects> <Codename_Young_M/> <Qualifiers inWater_OR_onLand="true"/> </Subjects> <Targets> <self/> </Targets> <Objects> <t_Age1/> </Objects> </BFAICreateData> <BFAIEvalData fixedScore="2000"/> <BFBehExecTask> <ZTBehMorph morphTargetEntityType="Codename_Juvenile_M" morphScale="true" morphPeriod="10" initScale="0.55"/> </BFBehExecTask> <BFAICompletionData/> </BFAITaskTemplate>
Dit is precies hetzelfde als het tweede deel (pagina 3-5 in het word document). Alleen de dikgedrukte woorden heb ik veranderd... Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 11 Mei 2013 om 19:04
legoman12324
Datum: Zaterdag, 11 Mei 2013, 19:11 | Bericht # 25
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Berichten: 644
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
stel ik zou codename veranderen door TigerSiberian en dat dan plaats in het tsk van de siberische tijger doen dan komt er een juvenile stage tussen
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht stel ik zou codename veranderen door TigerSiberian en dat dan plaats in het tsk van de siberische tijger doen dan komt er een juvenile stage tussen Bericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 11 Mei 2013 om 19:11
thomvonder
Datum: Zaterdag, 11 Mei 2013, 19:17 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Berichten: 617
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
@ legoman12324 , Ja, als het goed is wel.
Bericht @ legoman12324 , Ja, als het goed is wel.Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 11 Mei 2013 om 19:17
legoman12324
Datum: Zaterdag, 11 Mei 2013, 21:42 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Berichten: 644
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
nou ik ga het proberen en is het nu ook zo dat je dan een bericht ziet dat bijv ..... is nu juvenile
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht nou ik ga het proberen en is het nu ook zo dat je dan een bericht ziet dat bijv ..... is nu juvenile Bericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 11 Mei 2013 om 21:42
thomvonder
Datum: Zondag, 12 Mei 2013, 10:46 | Bericht # 28
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Berichten: 617
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
@ legoman12324 , Alleen als dat in codename_Juvenile.xml is aangegeven
Bericht @ legoman12324 , Alleen als dat in codename_Juvenile.xml is aangegeven Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 12 Mei 2013 om 10:46
legoman12324
Datum: Zondag, 12 Mei 2013, 11:17 | Bericht # 29
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Berichten: 644
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
en hoe codeer je dat in hun xml EDIT----------- oké er schijnt een probleem op getreden te zijn als ik het test dan kapt mijn zt2 er mee uit dus wat nu
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht veranderd door: legoman12324 - Zondag, 12 Mei 2013, 13:16
Bericht en hoe codeer je dat in hun xml EDIT----------- oké er schijnt een probleem op getreden te zijn als ik het test dan kapt mijn zt2 er mee uit dus wat nu Bericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 12 Mei 2013 om 11:17
thomvonder
Datum: Zondag, 12 Mei 2013, 13:50 | Bericht # 30
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Berichten: 617
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Dan is er waarschijnlijk iets misgegaan in de xml of tsk... Als je me de file stuurt kijk ik er wel ff naar
Bericht Dan is er waarschijnlijk iets misgegaan in de xml of tsk... Als je me de file stuurt kijk ik er wel ff naar Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 12 Mei 2013 om 13:50