minder behoefte aan parasol
carnotaurus
Datum: Woensdag, 20 Nov 2013, 09:02 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Ik gebruik graag de vele leuke ganzen en eenden, maar die hebben altijd een parasol en speeltjes nodig. Zelf vind ik het heel lelijk staan om een parasol in een volière te hebben. maar ik wil ook kunnen kweken en die dieren gelukkig houden. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht Ik gebruik graag de vele leuke ganzen en eenden, maar die hebben altijd een parasol en speeltjes nodig. Zelf vind ik het heel lelijk staan om een parasol in een volière te hebben. maar ik wil ook kunnen kweken en die dieren gelukkig houden. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen? Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 20 Nov 2013 om 09:02
jeffrey
Datum: Woensdag, 20 Nov 2013, 11:00 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Curator
Het is toch niet verplicht een overkapping te plaatsen? Ik gebruik ze nooit maar mijn dieren fokken wel.....
Always look on the bright side of life!
Bericht Het is toch niet verplicht een overkapping te plaatsen? Ik gebruik ze nooit maar mijn dieren fokken wel..... Bericht getypt door - jeffrey Toegevoegd op 20 Nov 2013 om 11:00
krieke668
Datum: Woensdag, 20 Nov 2013, 13:28 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Reputatie: 6
Curator
Jij kan toch wat designen? Je zoekt toch gewoon de codering van een schuilplaats die je wel wil zetten, en dan pas je het aan...
Bericht Jij kan toch wat designen? Je zoekt toch gewoon de codering van een schuilplaats die je wel wil zetten, en dan pas je het aan... Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 20 Nov 2013 om 13:28
carnotaurus
Datum: Woensdag, 20 Nov 2013, 18:59 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
krieke668, best stom dat ik daar niet aan gedacht had! (het nest van Wildest China lijkt me wel wat)
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht krieke668, best stom dat ik daar niet aan gedacht had! (het nest van Wildest China lijkt me wel wat) Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 20 Nov 2013 om 18:59
dinosaure99
Datum: Donderdag, 21 Nov 2013, 20:41 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Als u wilt, is er een tutorile (in het Engels), waar u de behoeften van de dieren hier kunnen veranderen: http://w11.zetaboards.com/Gaia/topic/7910250/1/?x=0#post8125932